Támogatási modell

United Call Centers Magyarország

Az Ön ügyfeleihez leginkább illő munkatársak kiválasztása

Minden ügyfélnek azt a megoldást kell nyújtani ami lefedi igényeit. Változó világunkban, ahol minden testreszabott és egyéni, a kommunikáció módja és az információ mennyisége is az ügyféligényekhez kell, hogy igazodjon a siker érdekében. A United Call Centers rendszere lehetővé teszi a személyi erőforrásuk optimalizálását, mert a megfelelő számú munkatársat biztosítja a megfelelő időben, megfelelő készségekkel, megfelelő helyen, az elvárt szolgáltatás szinten. A United Call Centers a globális munkaerőpiacról toboroz, így az otthoni munkavállalók biztosítják azt a választékot amit napjaink feszített tempójú gazdasága diktál. Ilyen tehetséges munkatársak segítségével könnyedén fenntartjuk a szerződött szolgáltatási szinteket és növeljük a call center hatékonyságát.

blankKapcsolatfelvétel

blank

blank

Otthoni munkavégzés

A United Call Centers egyedülálló megközelítésének köszönhetően képesek vagyunk a világ bármely nyelvén szolgáltatást nyújtani, ezzel korlátlan lehetőséget adva Megbízóink kezébe és lehetőséget biztosítani a legkiválóbb tehetségek vagy a bizonyos okokból a munkaerőpiac peremére szorultak integrálására és alkalmazására, ezzel igazságosabb, fentarthatóbb és biztonságosabb szolgáltatást nyújtva.

Otthonról dolgozó call center szakértőink anyanyelvi szinten tudják támogatni a világ bármely nyelvét, és rugalmas beosztásban a munka és magánélet teljes egyensúlyával dolgozhatnak. Számos előnye van az otthoni munkavégzésnek, biztonságos, költséghatékony, és segít az időgazdálkodásban.

Irodai támogatás

A klasszikusnak számító irodai környezetben is állunk Megbízóink rendelkezésére call center és egyéb szolgáltatásainkkal. Infrastrukturálisan kiemelkedő irodákkal rendelkezünk Budapesten, Miskolcon és Debrecenben, teljeskörű adatbiztonság, tűz- és munkavédelmi feltételek mellett.