Omnichannel megoldások

United Call Centers Magyarország

Javítsa a felhasználói élményt, és javítsa a kapcsolatát a közönségével

Omnichannel megoldásunk lehetővé teszi, hogy teljes szolgáltatási palettánkat egy azonos struktúrában kezeljük, így ügyfeleink hang, email, live chat, chatbot, sms, közösségi media vagy video chat formájában érjék el a számukra szükséges információt. A megközelítés legfontosabb eleme, az egyes csatornák közötti átjárhatóság, melynek segítségével biztosítani tudjuk a megfelelő információáramlást.

A legmodernebb contact center szoftverek segítségével valós idejű hanganalízissel, IVR-al, interaktív SMS kommunikációval is támogatni tudjuk ügyfeleinket. A megoldásaink részeként Messenger, WhatsApp, Viber, vagy bármely hasonló újgenerációs platform integrációja is megoldható.

blankGet in touch!

blank

Omnichannel és többnyelvű ügyfélszolgálati szolgáltatások nemzetközi munkaerővel

blank

Hang

Tapasztalatunk, hogy a mai fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is inkább telefonon beszél az ügyintézőkkel. Szolgáltatásaink közé tartozik többek között az ügyfélszolgálat, technikai segítségnyújtás, információs vonalak üzemeltetése, megrendelések felvétele, telemarketing, telefonos kérdőívek, korai beszedés, adatbázis-készítés, immáron több, mint száz anyanyelven.

blank

Email

Az elektronikus levelezés a második legnépszerűbb ügyfélszolgálati csatorna. Függetlenül attól, hogy ügyfélszolgálat, technikai támogatás, kérdéskezelés, megrendelések felvétele vagy időpontegyeztetés a cél - az ügyfelekkel folytatott e-mail kommunikáció jó kezekben van.

blank

Webchat

Ha a fogyasztók bármilyen okból nem tudják használni telefonjukat ügyintézés céljából, de a lehető leghamarabb fel akarják venni a kapcsolatot a vállalatukkal, akkor a webes csevegési megoldás lehet a legkényelmesebb út a valós idejű ügyfélélményhez. A Webchat hozzájárulhat a telefonhívások mennyiségének csökkentéséhez illetve az értékesítést követő vevői elégedetlenség csökkentéséhez egyaránt.

blank

Szöveges üzenetek

A szöveges üzenetküldés felbecsülhetetlen értékű a magánjellegű kommunikáció, a multitasking vagy az ügyfelek saját tempójában folytatott beszélgetés szempontjából. Az SMS egy tökéletesen gyors és rendkívül rugalmas kommunikációs csatorna, mely igencsak széles körben ismert a fogyasztók által.

blank

Közösségi média

Ha zökkenőmentes, márkaépítő jellegű, magas színvonalú élményt szeretne biztosítani ügyfelei számára, a közösségi média támogatásának kiszervezése a tökéletes választás.

blank

Video chat

A mobil eszközök mai fejlettsége számos más kommunikációs felülettel együttesen biztosítja azt, hogy Ön az eddigi lehető leghatékonyabban tartsa a kapcsolatot ügyfeleivel. A video chat lehetővé teszi azt az ügyfelek számára, hogy egy közelibb, személyes beszélgetést folytasson az ügyintézőnkkel. Ez a csatora határozottan egyes ügyfélszolgálatok jövője! Tegye elérhetővé szervezete számára még ma!