Digitális üzleti megoldások

United Call Centers Magyarország

Integrációs készségek

Ügyfélszolgálati megoldásaink nyújtása kapcsán minden esetben a szükséges kompetenciák feltérképezése jelenti a kiindulópontot. A folyamatos változásra és alkalmazkodásra való képességünk, technológiai megközelítésünkkel együtt teszi lehetővé, hogy a legújabb trendek alkalmazásában élen járjunk. A világ folyamatos és napról napra pulzálóbb fejlődése, a feladatok komplexitása megköveteli azt, hogy képesek legyünk különböző technológiai megoldások, 3rd party appok integrálására, annak érdekében, hogy Ügyfeleinket a lehető leghatékonyabb módon szolgáljuk ki.

Számos ügyfélszolgálati szoftver, social media platform, jegykezelő- és adatbázisrendszer között térképeztük fel a szinergiákat, feltárva az automatizáció és a hatékonyságnövelés lehetőségeit. Minőségbiztosítási folyamataink kiterjednek minden általunk használt eszközre, hogy azoknak minden képességét a legnagyobb mértékben kiaknázzuk.

blankKapcsolatfelvétel

blank

A gépi folyamat-automatizálás csökkenti a munkahelyi terheket, hiszen előreprogramozott botok pótolják az emberi beavatkozást, ezáltal időt és energiát takarítva meg.

blank

Chatbot

Ügyfélszolgálati vállalatként, ügyfélszolgálati megközelítéssel fejlesztjük saját tervezésű chat robotjainkat, mely egyedülálló megoldásokat biztosít a piacon Ügyfeleink számára. Praktikum, ügyfélélmény és a felhasználók számára biztosított szabadság garantálja chatbotjaink egyedülálló sikerességét.

Chatbot megoldásaink több social media platformon is elérhetőek, és képesek vagyunk megjelenésüket teljesen Partnerünk arculatára szabni a kimagasló ügyfélélmény érdekében. A chatbot technológia lehetővé teszi, hogy bármilyen üzledi megoldást vagy folyamatot támogassunk, az ügyfélszolgálattól az értékesítésen át a HR- és back office folyamatokig.

blank

RPA

Technológiai szemlélettel rendelkező ügyfélszolgálati vállalatként természetes evolúció következménye volt, hogy belevágtunk saját szoftverek fejlesztésébe. Integrációs és automatizációs képességünk, ügyfélszolgálati tudással és tapasztalattal vegyítve eredményezi alkalmazásaink sikerességét. Az ügyfélszolgálathoz kapcsolódó szoftverek mellett, élen járunk a HR és munkaügy által mindennapokban használt termékek fejleszétésében is, számtalan RPA megoldással.

Egyéni fejlesztéseink bármilyen üzleti folyamat támogatására testreszabhatóak, elsősorban nagy volumenű, egyszerű feladatok nagy sebességű elvégzéséhez. Ezáltal havi szinten akár több száz munkaórát takaríthatunk meg partnereinknek, akik több időt tölthetnek vállalkozásuk fejlesztésére.

blank

Fejlett riportolás és analitika

Az adatok elemzése, vizualizálása alapvető feladatunk, melyet az ügyfeleink igényeire szabva alakítunk ki a lehető legnagyobb precizitás és automatizációs lehetőségek kiaknázása mentén. Célunk, hogy olyan döntéselőkészítési pontokat biztosítsunk Megbízóink számára, melyek hatékonyan segítik üzletük fejlődését.

Megbízóink igényei szerint rendelkezésre állunk havi, heti, napi, vagy akár ad-hoc jelentésekkel, melyek 360°-os képet adnak vállalkozásuk állapotáról.