United Call Centers

Tréning szolgáltatások

A folyamatos képzés alapelvünk

Munkatársaink szakmai felkészültsége kiemelkedően fontos számunkra. A szakmai tudást és a kiemelkedő kommunikációs készségeket folyamatos tréningekkel fejlesztjük. Hiszünk abban, hogy a tudás megfelelő kommunikációs képességekkel párosulva éri el a legnagyobb hatékonyságot.

Mit kínálunk a tréning szolgáltatás keretein belül?

Része a képzési programok elkészítése és lebonyolítása, annak érdekében, hogy a lehető legszínvonalasabb és leghasznosabb tudás kerüljön átadásra a fejlesztések során.
A jó beszédkészség minden szakterületen fontos. Ezért is gondoljuk úgy, hogy a szakmai felkészültség mellett a kommunikációs tréningek szerepe is jelentős egy vállalat életébe. A vezetőktől kezdve a front office tevékenységet végzőkön keresztül, mindenkinek lehetősége van fejlődni a képzés során.

Coaching tanfolyamunknak célja az egészséges, vagy nehézségekkel küzdő, akár csak önmagukat egyes területeken fejleszteni kívánó embereknek, szervezeteknek való segítségnyújtás. A kurzus során nem megoldást kap az ügyfél a problémára, hanem megtanulja azt a módszert elsajátítani, ami után saját maga is meg tudja oldani majd azt.

A tréningen számos kompetencia fejleszthető, például:

  • A vezetői készségek, hogy a lehető legjobb légy
  • A csapatépítés módszertana, hiszen egy sikeres team elengedhetetlenül a siker zálogát jelentheti
  • Értékesítési, ügyfélszolgálati és management támogatást

Miért hasznos igénybe venni tréning szolgáltatásunkat?

  • A tréning csoportmunka – így jó alkalom egy-egy közösség összekovácsolására
  • Egyszerre több ember számára válik hozzáférhetővé a tudás, akik így ugyanazokkal az alapokkal végezhetik munkájukat
  • A koncentrált időbeli lefolyás lehetővé teszi, hogy a résztvevők kiszakadjanak mindennapi munkahelyi környezetükből. Így a tréning valamiképpen a feltöltődés eszközévé is válhat a munkatársak számára.