United Call Centers

Szolgáltatásaink

Teljeskörű ügyféltámogatás

A UCC rugalmas, többnyelvű ügyféltámogatási megoldásokat kínál globális szintén. A hagyományos call centerektől eltérően, ahol a kiszervezett contact center fizikai környezetben van, az otthoni munkavállaló ú.n. „home centerben” dolgozik. Bár az online agent virtuális contact centerben végzi munkáját, a Home Officeban kiváló minőségű szolgáltatást nyújt amely felveszi a versenyt bármely más call centre megoldással. Az operátorok kényelmes, ismerős környezetben dolgoznak, és nem kell átélniük a mindennapi ingázás stresszes élményét, és nem kell azért aggódniuk, hogy késnek a munkából. Rugalmas, felhő-alapú ügyfélszolgálatunk lefedi az egész világot, szinte korlátlan nyelvi és szakmai erőforrást biztosítva. Az ügyfélélmény ebben a különleges call centerben garantáltan felülmúl minden elvárást a tapasztalt, sokoldalú szakértőknek hála. Az itt végzett tevékenységek megfelelnek a többnyelvű call center vagy technical support center megszokott kereteinek. Gyakran ismételt kérdések és panaszok megválaszolása, a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos segítségnyújtás, termék visszaküldés vagy visszatérítés kezelése, több csatornán keresztül, legyen az telefon, email vagy chat.

A bejövő hívásokat kezelő call center mellett, ahol a munkatársak a vásárlóktól kapnak megkereséseket, lehetséges a kifelé irányuló kommunikáció is a megfelelő partnerek irányába. A kimenő, proaktív megkereséseket kezelő call center megoldások között szerepel a vásárlói panaszok utánkövetése, a telemarketing, piackutatás, lead generálás, ecommerce és telesales célú hideghívások lebonyolítása. Rövid-, közép- és hosszú távú kampányokat egyaránt magabiztosan vezetünk. A folyamataink a legújabb szabványoknak megfelelőek, PCI-DSS, GDPR, és ISO 27001 kompatibilisek. A UCC költséghatékony, óradíj alapú szolgáltatásokkal segíti a költségek optimizálását, mely üzleti model tökéletesen lefedheti vállalkozásának igényeit.

Az értékesítésen túl back office és adminisztrációs feladatokat is ellátunk kimagasló hatékonyság és erőforrás-kihasználás mellett. A UCC a hazi SSC szektor innovációjának motorjaként több régióban is képviselteti magát. Rendelkezünk infrastrukturálisan és ergonomiailag kimagasló irodaházakkal Budapesten, Miskolcon és Debrecenben is, melyek működésünk oszlopát jelentik. A fizikai irodaházaink segítségével ú.n. hibrid contact center megoldásokat kínálunk, egyesítve a felhő-alapú és lokális szolgáltatások előnyeit, egy kézben tartva minden nyelven a szolgáltatást. Ebben az esetben például, az ügyfélszolgálat felépülhet nemzetközi és hazai szakértőkből egyaránt, ezáltal magasabb minőséget és alacsonyabb költségeket garantálva.