United Call Centers

Telesales szolgáltatások

Inbound szolgáltatások

A United Call Centers minőségi call center szolgáltatást nyújt Partnerei részére az ügyfélszolgálat, az ügyfélkezelés, az értékesítés, illetve az ezekhez kapcsolódó üzleti tevékenységek területein, valamint magas színvonalon biztosít minden ehhez szükséges humán és tárgyi erőforrást. Professzionális, bejövő hívások kezelésére alkalmas rendszereket kialakítunk ki egy call center szolgáltatás keretein belül.

Ha Önnek is fontos, hogy gyorsan, hatékonyan kezelje ügyfeleit, keressen fel minket!

Napjainkban egy jól megtervezett ügyfélszolgálati rendszer nagyban megkönnyíti a vállalatok mindennapi tevékenységeit. A kiemelkedő ügyfélélményhez nem csak a megfelelő operátorok kiválasztása, de a hívások nyomon-követhetősége, értékelhetősége is elengedhetetlen. Ezeket mind egyszerűen és átláthatóan követheti online rendszereink segítségével.

Outbound szolgáltatások

Egy vállalkozás számára mind az értékesítés, mind pedig a termékek, szolgáltatások hírnevének, megítélésének, ismertségének erősítése kiemelkedően fontos, ha eredményes gazdasági működést tűzött ki céljául.

Annak érdekében, hogy partnereink ügyfelei számára hitelesek legyünk, kiemelt energiát fordítunk megbízóink szolgáltatásainak megismerésére, a kommunikáció és értékesítési script kialakítására.

Várunk minden olyan jellegű munkát, amely a telesales és a telemarketing területéhez tartozik. Legyen szó akár közvetlen termékértesítésről, konferencia, rendezvény vagy egyéb előadás résztvevőinek toborzásáról, online termékek értékesítéséről, piackutatásról, időpont egyeztetésről, ügyfél-elégedettségi vizsgálatok elvégzéséről.

Szolgáltatásaink rövid ismertetése

Piackutatás

Az információszerzés módja lehet primer és szekunder.

A primer információkat közvetlenül az információt szolgáltatóktól gyűjtjük, leggyakrabban a saját igényeinknek megfelelően.

A szekunder információkat viszont egyszer már valaki összegyűjtötte, feldolgozta saját céljaira. Ezen információkhoz általában könnyebben hozzá lehet jutni. Olcsóbbak és beszerzésük kevesebb időt igényel, de hátrányuk, hogy nem mindig időszerűek, pontosak és nem a saját szempontjaink alapján van összeállítva, összegyűjtve illetve értékelve az információ.

Elégedettség felmérés

Célja az ügyfelek, munkatársak általános elégedettségének felmérése, az elégedettségét befolyásoló tényezők feltárása, konkrét területek felkutatása, amelyekkel a munkavállalóink vagy fogyasztóink bizonyos csoportjai elégedetlenek. Az elégedettség mértékének összehasonlítására is alkalmazható a különböző szervezeti egységek között.

Szervezés

A szervezés egy céltudatos, tervszerűen kialakított, folyamatosan szabályzó tevékenység, amely biztosítja a termelés tényezőinek – a munkaerőnek, az eszközöknek és a munka tárgyának – optimális tér és időbeli elrendezését, és ez által a vállalkozás feladatainak leggazdaságosabb megvalósítását. A szervező tevékenység az emberi cselekvést és a termelőeszközt egyesíti a cél megvalósítása érdekében.

Kollégáink felkészültsége, képzettsége elősegíti a sikeres telefonos értékesítést, és kiemelkedő ügyfélélményt nyújt a hívott fél számára is. Nálunk fontos, hogy pontos és áttekinthető rendszerünkkel nyomon tudjuk követni, hogy egy adatbázisban szereplő ügyfelet mikor és milyen szolgáltatással kerestünk meg.

Felkészülten várunk minden munkát a klasszikus telesales, telemarketing munkák, és a call center területéről is.