United Call Centers

Szolgáltatásaink

Telefonos értékesítés

Kapcsolattartó központunk szolgáltatásai a bejövő hívások fogadásán kívül tartalmazzák az értékesítési tevékenységekhez kapcsolódó lehetőségek kiszervezését is. A telefonos értékesítés, mint többszörös szakértelmű tevékenység, megköveteli az ügyintézőtől, hogy hatékonyan teljesítsen különböző területeken: e-kereskedelem, telemarketing, piackutatás, értékesítési lehetőségek építése és az összes ezekhez kapcsolódó, hideghívással kezdődő feladat. A hagyományos ügyfélszolgálattól eltérően, ezek a feladatok csak akkor biztosítanak megfelelő vevői élményt, ha a telefonos ügyfélszolgálat szakembere anyanyelvű és mélyen megérti a releváns társadalmi-kulturális jelenségeket. A többnyelvű telefonos ügyfélszolgálatokon az egyszerű vevői kérdések kielégítő válaszra találnak a jól képzett ügyintézők által – ez különösen igaz az élő chat-ek esetében. Annak érdekében, hogy a tökéletes hangnemet megtaláljuk a vevővel, az ő nyelvét kell beszélnünk, ugyanolyan nyelvjárással, melyet ők is ismernek és használnak nap mint nap. Az otthona kényelméből dolgozó ügynökünk legfőbb előnye másokkal szemben, hogy anyanyelvét tudja kamatoztatni oly módon, hogy a lehető legmagasabb hatékonysággal, a saját otthonában kialakított irodájából tud dolgozni. Mivel otthoni munkavégzésről beszélünk, ez egy rugalmasan változtatható, méretezhető modell úgy rövid-, mint hosszútávú projektek esetén. Az óradíjak teszik igazán költséghatékonnyá ezt a modellt, mely világszerte elérhető és korlátlanul kihasználhatja a nyelvek és munkavállalás által nyújtott lehetőségeket.

Számos call enter ígér magas szintű szolgáltatást, melyet az idegen nyelveket folyékonyan beszélő helyi ügynökeik nyújtanak, egy kitelepített, erre a célra szánt irodaházból. Ugyanakkor az általuk felkínált call center megoldások ebben ki is merülnek: az ügyfélszolgálati feladatok szakképzett, egy vagy akár két idegen nyelvet is magas szinten beszélő ügynökök által ellátásra kerülnek. Vita tárgyát képezi azonban, hogy az idegen nyelven nyelven magas szinten beszélő személy optimális-e az idegen nyelvet célzó kimenő híváskezelés számára. Nem kétséges azonban, hogy az online ügynök a virtuális munkaterületen több mint versenyképes. A célnyelvi környezetben való neveltetés nem elhanyagolható tényező a tökéletes színvonal elérésében, és az UCC e tekintetben él az Ön elvárásainak. A Home Center egy olyan megoldást kínál, mely tökéletesen kielégíti az Ön elvárásait! Az anyanyelvből származó értékeket hozzáteszi az összes kimenő szolgáltatásához, és a felhőalapú technológiája révén a call center megoldást globális megoldássá alakítja. Teljesen szabványos, összhangban a PCI DSS, a GDPR és az ISO 9001 megfelelőséggel. A back office és a többnyelvű ügyfélszolgálat az értékesítésen kívül szintén valószínűsíthető terület, ahol az anyanyelvű munkavállalók igazi, hozzáadott értéket képviselhetnek.