United Call Centers

Szolgáltatásaink

Rendelésfelvétel

Azok a vállalkozások, melyek termékei és szolgáltatásai exponenciálisan megnövekedett keresletnek örvendenek, gyakran keresik az ügyfélszolgálat kiszervezésének legjobb, leghatékonyabb módját. A legtöbb offshore call center cég minősége – jogosan – aggályokat ébreszthet mind a vállalkozásban, mind a vásárlókban a kiszolgálás minőségét illetően. A fejlett, felhő-alapú technológiáknak köszönhetően minden ügyfélszolgálati folyamat költséghatékony, és kiváló minőségű a virtuális call center környezetben. Az online munkatársak a megbízó igényei szerint, teljes együttműködésben sajátítják el a szakmai ismereteket, tökéletesen megismerik a terméket és annak funkcióit. A UCC contact centre megoldása átlátható módon, a megbízó teljes bevonásával nyújt költséghatékony, minőségi ügyféltámogatást. Az online munkatársainknak legújabb technológiáinkat biztosítjuk, így csak kimagasló nyelvtudásukra, és ügyfélkapcsolati készségeikre van szükségük a minőségi munkavégzéshez.

A több mint 20 év customer support tapasztalatunk birtokában, gyorsan és hatékonyan hozunk létre olyan call centre megoldásokat, mely a kezdetektől fogva a hozzáadott érték növelését célozza meg ügyfeleink számára. Nemzetközi, virtuális divíziónknak hála bármely országból fogadhatunk munkatársakat, így bármely nyelvet támogathatunk bármely időzónában. Ezek a szolgáltatások a hagyományos call centerektől eltérően sokkal rugalmasabbak, és valós időben testreszabhatóak a változó ügyféligények szerint, melyre nagyon kevés vállalat képes. A homesourcing minden igényt lefed, könnyen skálázható, és az ügyfélszolgálat mérete dinamikusan követi a volument, ezáltal megszüntetve az üresjáratokat. Számos esettanulmánnyal rendelkezünk rövid- és hosszútávú projektek sikerre vitelében, és Partnereink proaktív, ügyfélközpontú hozzáállásunk miatt választanak bennünket.