United Call Centers

Szolgáltatásaink

Kérdés- és panaszkezelés

A jól működő többnyelvű telefonos ügyfélszolgálat elsődleges célja az általános ügyfélkérések megválaszolása és a panaszok hatékony kezelése. Alapvető fontosságú, hogy egy kiszervezett kapcsolattartó központ magas szintű szolgáltatást nyújtson az ügyfélszolgálat működtetésekor, és, hogy az ott dolgozó ügynökök képesek legyenek egy ilyen komplex környezetben is eredményesen helytállni. A többnyelvű ügyfélszolgálatban a nyelvtudás szintje döntő tényező lehető legjobb vevői élmény elérésében. A legtöbb ügyfélszolgálat egy adott nyelven folyékonyan beszélő ügynököt képes biztosítani, ezzel szemben az otthoni munkavállaló előnye a saját anyanyelve lesz, mely sokkal professzionálisabb szintre tudja emelni az ügyfélélményt. A UCC által kínált költséghatékony call center-megoldás a lehető legnagyobb mértékben maximalizálja kihasználtságot, és képes az ügyfélszolgálaton belül található összes szolgáltatás ellátására, mint például: gyakran ismételt kérdések (GYIK) megválaszolása, megrendelések felvétele és feldolgozása, foglalások lebonyolítása, vagy akár telefonos értékesítés, felmérések készítése, piackutatás. Ezen kívül eladásai számát a UCC-nél vezetett lead generation kampányokkal is növelheti. Ez a modell tökéletesen megfelel az Ön igényeinek!

A hagyományos telefonos cégekkel összehasonlítva az UCC könnyen igényekre szabható, méretezhető modellt kínál mind a bejövő, mind a kimenő hívóközpontok kiszervezéséhez. Omni-channel funkciója, illetve az otthonukból dolgozó ügynökök révén ez lehet a tökéletes megoldás ügyfélközpontja üzemeltetésére. Ez a rugalmas megoldás ideális úgy rövid-, mint közép- és hosszútávú kampányok lebonyolításához, és ezen felül az UCC egyetlen kapcsolattartó pontként szolgálhat az összes kampányának felügyeletéhez is. Ez a virtuális irodahelyiség nagyban előnyös lehet mind az üzleti élet, mind a szakemberek számára, szemben a fizikai telefonos ügyfélszolgálatokkal, mivel az utóbbihoz kapcsolható számos problémát minimalizálja vagy teljes mértékben kiiktatja (pl. a létesítmény költségei, alapterület, ingázás, késések stb). Az otthoni iroda egy olyan egyedi képesség mely szinte egyáltalán nincs nyelvre vagy munkaképességre korlátozva. Az otthoni irodába történő kihelyezés az ipari szabványú telekommunikációs és szoftveres technológiának köszönhetően hatékony és biztonságos (azaz a PCI DSS, a GDPR, az ISO 9001 szabványoknak megfelelően), és a felhőtechnológiánk jogosan veheti fel a harcot a hagyományos ügyfélszolgálatok nyújtotta lehetőségekkel. Számos esettanulmány áll rendelkezésre az innovatív és felhőalapú BPO technológia mögött meghúzódó tapasztalatok bemutatása érdekében, és referenciák is rendelkezésre állnak múltbeli és jelenlegi ügyfelektől egyaránt.