United Call Centers

Szolgáltatásaink

Információs pult & műszaki támogatás

A felhő-alapú contact center környezetben eCommerce és Telesales mellett technical support szolgáltatásokat is létrehozhatunk a virtuális térben, telefonos, email vagy chat támogatást nyújtva. A legtöbb termék, elsősorban az elektronikai fogyasztói eszközök gyakran összetett funkciókkal bírnak, vagy javításra, cserére szorulnak, emiatt pedig a felhasználóknak a gyártóhoz kell fordulniuk szakértői segítségért. Ezeknek a szolgáltatásoknak a kiszervezése egy call centerbe a megfelelő, költséghatékony megoldás hiszen a gyártótól hatalmas kapacitást követel minden ügyfélszolgálati kérdés megválaszolása. Ez kifejezetten igaz a többnyelvú ügyfélszolgálatra: mind rövid, mind hosszú távon költséges a gyártóknak saját, az adott országnak megfelelő nyelvtudással rendelkező munkatársakat felvenni a központi vagy regionális irodákba. A legtöbb call center cég számára szintén kihívást jelent megfelelő szakértőket találni, akik több nyelven is beszélnek. Erre jelent megoldást a home center, ahol az operátorok bárhonnan dolgozhatnak, ezzel is növelve a cég hatékonyságát.

Az otthoni munkavégzésnek és a virtuális környezetnek hála többé nem gond a megfelelő munkaerő megtalálása. A kiszervezett contact centre nem csak egy adott városban toborozhat munkatársakat, és ezáltal a UCC minden nyelvet és szolgáltatást egy kézben tarthat. Nincs szükség offshoringra sem, amikor költségcsökkentés címén távoli országokba szervezik ki a munkát – a home officeban dolgozó kollégák biztosítják a kiszolgálás minőségét, és növelik az ügyfélélményt azáltal, hogy a vásárlók számukra ismerős környezetben, anyanyelvi beszélőktől kaphatnak segítséget. A home-sourcing világszintű megoldást jelent szinte korlátlan nyelvi és erőforrásbeli tartalékokkal. Otthoni környezetben is magas szintű adatvédelem mellett, PCI-DSS, GDPR és ISO27001 szabványnak megfelelően végezzük munkánkat. Ezzel fugalmas call center megoldásokat nyújtunk, olyan üzleti modellben mely minden igényt tökéletesen lefed, például olyan termékekhez is ideális, mely sok különböző nyelveterületen elérhető. Nem csak a vásárlók, de a vállalat saját munkatársai számára is tudunk technikai segítséget nyújtani, olyan hatékonyan mintha szakértőink személyesen is ott lennének. Mind a lakossági, mind a vállalati szegmensben jelentős tapasztalatunk van, és mindkét esetben biztosított a kétirányú kommunikáció: a felhő-alapú, könnyen skálázható call centerben kimenő hívásokkal kérhetünk visszajelzést az ügyfelektől, ellenőrizhetjük megoldódtak-e problémáik, és segíthetünk a termékek cseréjében is. A technikai segítségnyújtást up-selling, cross-selling, és egyéb sales, telemarketing és piackutatási folyamatokkal egészíthetjük ki, melyek rövid- és hosszú távon is jelentős értéket képviselnek.