United Call Centers

HR szolgáltatások

Megfelelő személy egy adott feladatkörhöz

Cégünk sikerei a nálunk dolgozó embereknek és az egységes csapatunknak köszönhető. Nem elégszünk meg azzal, hogy megtaláljuk a megfelelő kompetenciákkal rendelkezőket, hiszünk abban, hogy ugyanennyire fontos, hogy csak a megfelelő személyiségjegyekkel bíró kollégákkal tartható fent az eredményességünk.

Outsourcing

Mit is jelent?

Röviden, tömören: kiszervezés. Bővebb értelemben viszont az outsourcing alatt azt a speciális folyamatot értjük, amelyben egy vállalat az addig maga által végzett valamely tevékenységét átadja, egy, az adott tevékenységre szakosodott vállalatnak és a jövőben azt a bizonyos tevékenységet – díjazás ellenében – ezen másik vállalat látja el. Sikeres együttműködés esetén a tevékenységet átadó és az azt átvállaló cég egyaránt profitál az átszervezésből.

A United Call Centers, outsourcing keretében, átvállalja Öntől egy aktuális projekt vagy projektek, illetve egy állandó vállalati részleg teljes körű HR menedzselését, mely tevékenység nem tartozik a cég fő tevékenységi körébe, de ellátásuk szorosan kötődik ahhoz.

A kapcsolódó feladatokat teljes egészében cégünk látja el, szakmailag elismert és tapasztalt munkatársaink segítségével.

Outsourcing eredményeként növelheti cége hatékonyságát, zökkenőmentes működését, továbbá időt és költséget takarít meg.

Leggyakrabban kiszervezett területek:

  • IT
  • Pénzügy, számvitel
  • HR, bérszámfejtés
  • Call Center, ügyfélszolgálat
  • Marketing, telesales

HR szolgáltatásaink közé tartoznak:

  • Munkaerő-kölcsönzés annak érdekében, hogy könnyen találhasson megfelelő, képzett munkavállalókat a vállalata számára.
  • A toborzási, kiválasztási folyamatok lebonyolítása. Egy-egy ilyen folyamat hosszú időt vehet igénybe és nem árt, ha szakértő emberek segítségét vesszük igénybe ilyen esetekben.
  • Alkalmassági és referencia vizsgálatokkal segítjük a megfelelő munkaerő kiválasztását.
  • Assessment Center keretein belül felmérjük a jelentkezők várható beválását. A módszer előnye, hogy az ezáltal kiválasztott jelöltek nagyobb százalékban töltik be megfelelően a munkakörüket, hiszen nem csak verbális hanem gyakorlati felmérésben is részt vesznek.
  • HR tanácsadásunk során hasznos tanácsokkal, tapasztalatokkal látjuk el ügyfeleinket. Feltérképezzük az eddigi folyamatokat, megnézzük az erősségeket illetve a fejleszteni való területeket. Segítünk partnereinknek, hogy sikeresek legyenek a humán erőforrás területén is.
  • Bérszámfejtés és TB ügyintézés teljes körű munkaügyi adminisztrációval. A kiszervezett bérszámfejtés előnyeit élvezheti Ön is ha igényebe veszi szolgáltatásunkat: a software, számítógépes hálózat, szaktudás. Ezek mind olyan szükséges feltételek amelyeket a United Call Centers Kft. biztosít!