United Call Centers

Szolgáltatásaink

Híváskezelés

A nyitvatartási idő meghosszabítására, vagy akár időszakos, dedikált ügyféltámogatási vonal létrehozására is megfelelő megoldás a virtuális contact center, ahova a vásárlók kérdéseikkel, panaszaikkal fordulhatnak. A UCC jelenlegi is számos contact center szolgáltatást kínál erre, az ecommerce támogatástól a telesalesen át a többnyelvú ügyfélszolgálatilag, minden vállalkozás igényeinek megfelelően. A vállalkozásának iparágától függően, szüksége lehet időpontegyeztetésre, rendelésfelvételre, hátralék- és panaszkezelésre, és más feladatok ellátására amely saját munkatársait leterheli. A költséghatékony, kiszervezett call center segítőkész munkatársai kiváló hatással lehetnek a vásárlói visszajelzésekre; ha az ügyfél kényelmes, biztonságos szolgáltatásban, szakértői segítségben részesül, a siker nem marad el. Annak érdekében, hogy folyamatosan magas minőséget nyújtsunk contact center ajánlatainkban és növeljük a hatékonyságunkat, a UCC-nél gyakran otthoni munkarendben dolgozó online munkatársakkal dolgozunk.

Az úgynevezett home-based agent olyan több nyelvet beszélő call center szakértő, aki a home officeként is emlegetett virtuális környezetben dolgozik. A legtöbb call center egy adott irodaházban, úgynevezett „fizikai környezetben” végzi tevékenységét. Ennek a modellnek is számos előnye van, de az otthoni munka lehetősége alapjaiban rengette meg az outsourcing iparágat, mert az otthoni munkának hála szinten korlátlan munkaerőt biztosíthatunk. Ez a call center megoldás sokkal rugalmasabb a különböző technológiai fejlesztéseknek hála, melyekkel az egész ügyfélszolgálat felhő-alapú környezetbe költöztethető. Ezen üzleti modell tökéletesen lefedi az ügyféligényeket, és a visszajelzések alapján növekszik az ilyen call center megoldás iránti kereslet. A UCC által újragondolt felhő-alapú call center ideális rövid-, közép- és hosszútávú projektek és kampányok sikeres végrehajtásához. Projektjeink szabványos, PCI-DSS, GDPR, és ISO 27001 tanúsítványoknak megfelelő környezetben valósulnak meg. Legyen szó telemarketingről, back office folyamatokról, adminisztrációról vagy akár help-deskről, a UCC már rendelkezik a megfelelő tapasztalattal, és egy kézben tarthat minden szolgáltatást.