United Call Centers

Szolgáltatásaink

Hátralékkezelés

A hátralékkezelés, és általában kapcsolatot tartani nagy számú tartozóval nehéz és rengeteg munkaórát emészt fel a vállalkozás munkatársaitól. Egy költséghatékony call center stratégiai előnyeit kihasználva, vállalkozás képes lehet könnyen és gyorsan kapcsolatba kerülni az ügyfelekkel és emlékeztetni őket a késedelmes befizetéseikre. A UCC kiváló minőségben, rugalmas üzleti konstrukciókban teszi ezt lehetővé, az ügyfélélmény folyamatos ellenőrzése mellett, hogy megőrizzük a minőséget. Globális megoldásunk több évtizednyi contact center tapasztalaton alapszik, tevékenységünket felelős és elhivatott szakértők irányítása és útmutatása mellett végezzük. Számos nagyvállalat referenciájával birtokunkban, teljesen transzparens módon, a megbízót egyenrangú félként kezelve folyamatos, zavartalan átmenettel szervezzük ki az üzleti folyamatokat. A hazai és nemzetközi szinten is egyedülálló üzleti modellt alkalmazó UCC könnyen skálázható, rugalmas megoldást kínál hátralékkezelési folyamatokra.

Ezen szolgáltatásainkban csak anyanyelvi tudással rendelkező, tapasztalat munkatársakat alkalmazunk, akik kiemelkedő személyes készségeikre támaszkodva nagy nyomás alatt is magabiztosan, professzionálisan kommunikálnak Partnereink ügyfeleivel. Az anyanyelvi tudás, melyet bármilyen nyelven biztosítunk, lehetővé teszi hogy példátlan minőségű szolgáltatásokat nyújtunk az ügyfélszolgálattól a technikai segítségnyújtásig. Mind rövid-, közép-, és hosszútávú projekteket precízen, kimagasló eredményekkel teljesítünk, szinte korlátlan erőforrásra támaszkodva. A hátralékkezelés mellett a telemarketing és telesales során is kifejezetten előnyös az anyanyelvi tudás. A kultúra, szokások, és helyi szófordulatok ismerete és megértése nélkülözhetetlen kapcsolatteremtéshez. Otthoni munkavégzésben dolgozó kollégáink segítségével könnyen és gyorsan hozunk létre call center megoldásokat a világ bármely táján. A Home Office az irodai környezethez mérhető minőségbiztosítási és biztonsági intézkedések szerint működik, PCI-DSS, GDPR és ISO 27001 szabványoknak megfelelően. Omni-channel megoldásaink minden közösségi média és kommunikációs platformot lefednek, és bármilyen elterjedt CRM rendszerrel integrálhatóak.