United Call Centers

Szolgáltatásaink

Értékesítés / Keresztértékesítés

A széles termékskálával vagy szolgáltatással rendelkező cégek számára, ahol az ügyfélszolgálat kiemelt jelentőségű, mindig előnyös, ha a kimenő telefonos ügyfélszolgálat tájékoztatja az ügyfelet bizonyos prémium szolgáltatásokról, kiegészítő szolgáltatásokról vagy új termékekről. Egy költséghatékony megoldás, például az UCC által nyújtott ajánlat, tökéletes lehetőség lehet, ha úgy gondoljuk, hogy a kapcsolattartó központ szolgáltatásainak kiszervezésével további e-kereskedelmet, telefonos értékesítést és telemarketing erőforrásokat szeretnénk felhasználni. Egyetlen kapcsolattartóként felügyelhetjük az Ön akár összes kampányát! Online ügynökeink magasan képzett szakemberek, emellett tökéletes anyanyelvi kulturális ismeretekkel rendelkeznek – ezek a pozitív vevői tapasztalatok és a magas szintű szolgáltatás előfeltételei. A telefonos értékesítés esetében a szolgáltatás kiszervezése gyakran megoldást jelent a problémákra, viszont a „Hogyan tudnánk csökkenteni az ügyfélszolgálat költségeit?” kérdés nem feltétlen a legbíztatóbb, amelyet egy call center feltehet magának. Bármikor, amikor egy call center feladatkörhöz nem feltétel a kiváló nyelvtudás, a többnyelvű ügyfélszolgálat minőség kompromisszumnak van kitéve.

Az értékesítéssel foglalkozó többnyelvű ügyfélszolgálatnak, különösen akkor, ha hideghívások általi leendő ügyfelek felkutatására, vagy piackutatásra összpontosít, tudnia kell, hogyan lehet a legjobb call center megoldást biztosítani a kihasználtság optimalizálása érdekében. Az ügynök nyelvi készségei nem feltétlenül jelentenek problémát a bejövő hívásközpontban kezelt ügyek intézésekor, vagy live chat-en nyújtott segítség nyújtásakor, de ha a telefonos ügyfélközpont feladata az eladás vagy a keresztértékesítés, létfontosságú a legjobb kulturális ismeretekkel rendelkező jelöltek kiválasztása. Az otthoni munkavégzés a legjobb megoldás olyan toborzási problémákra is, ahol az ideális jelölteknek nincs költözési hajlandóságuk. Az UCC olyan modellt kínál, amely tökéletesen megfelel az Ön igényeinek, a PCI DSS, a GDPR és az ISO 9001 megfelelőséggel. A könnyen igényekre szabható modell a tökéletes választás rövid-, közép- és hosszútávú projektekhez egyaránt. Bevándorlóként, egy idegen országban ügyfélszolgálati munkát vállalni nem egy egyszerű elköteleződés, viszont a UCC-vel dolgozni az otthon kényelméből annál inkább. A otthoni ügynök egy virtuális térben dolgozik, enyhíti az ingázással és költözéssel kapcsolatos aggályokat, ezáltal lehetővé téve az ügynöknek, hogy jobban összpontosítson az értékesítés hatékonyságára. Ez valóban egy olyan globális megoldás, melynek szinte semmilyen nyelvi vagy akár képességbeli korlátja sincs.