United Call Centers

Contact Center szolgáltatások

Biztos háttér a hívások lebonyolításában

Tevékenységünk felöleli a contact center szolgáltatások teljes skáláját a telefonos értékesítéstől a back office feladatok ellátásáig, a különféle típusú bejövő- és kimenő hívások professzionális kezeléséig. Tisztában vagyunk azzal, hogy az ügyfélszolgálat nagy mértékben befolyásolja az adott cégről kialakult képet, ezért kiemelkedően fontos számunkra, hogy munkatársaink a magas szintű szakképzettség mellett, mindig a megfelelő kommunikációval szolgálják ki megbízóink legnagyobb kincsét, az ügyfelet.

Szolgáltatásunk alapja, hogy elősegítsük az ügyfélmegtartást, visszaszorítsuk a költségeket illetve új bevételi forrást is biztosítsunk a vállalatoknak.

Milyen szolgáltatásokat nyújt a Contact Center?

A bejövő és kimenő hívások kezeléséhez elengedhetetlen egy szakmailag és informatikailag is jól felkészített Call Center. A front és back office tevékenységek a személyes ügyfélkiszolgálást és a háttérben történő adatrögzítéseket, adatgyűjtéseket segítik elő.

Helpdesk, szerviz üzemeltetése a felmerülő esetleges problémák, üzemzavar esetét kifizetődő lehet és nagyban javítja az ügyfélélményt.

Költséghatékony, interaktív értékesítésre a telesales, azaz telefonos értékesítés kiváló lehetőséget nyújt a vállalatoknak. Ezen felül könnyen mérhető illetve azonnali információgyűjtésre is alkalmas.

Az ügyféltoborzás, lead generation is elérhető a contact center szolgáltatás keretein belül, mind üzleti ügyfelek (B2B), mind pedig a fogyasztók (B2C) felé irányulva.

A fenti szolgáltatásokon kívül még számos lehetőséget nyújtunk, többek között:

E-mail, fax és dokumentum kezelés, kintlévőség kezelés, ügyfélaktiválás, újraaktiválás, piackutatás, ügyfél elégedettségi felmérés, tanácsadás, átvilágítás, Business Process Outsourcing (BPO), SSC szolgáltatások, Contact Center kialakítás és fejlesztés – facility management.

Kiknek ajánljuk?

  • Minden olyan vállalatnak akiknél fontos a kifogástalan ügyfélélmény;
  • akik szeretnének egy gyors, egyszerűen kezelhető mégis stabil és hatékony rendszert használni;
  • akik számára fontos a szakmai fejlődés és a minőségi szolgáltatás.