United Call Centers
Services
Szolgáltatásaink

Omnichannel és többnyelvű ügyfélszolgálati szolgáltatások nemzetközi munkaerővel

Hang

Tapasztalatunk, hogy a mai fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is inkább telefonon beszél az ügyintézőkkel. Szolgáltatásaink közé tartozik többek között az ügyfélszolgálat, technikai segítségnyújtás, információs vonalak üzemeltetése, megrendelések felvétele, telemarketing, telefonos kérdőívek, korai beszedés, adatbázis-készítés, immáron több, mint száz anyanyelven.

Email

Az elektronikus levelezés a második legnépszerűbb ügyfélszolgálati csatorna. Függetlenül attól, hogy ügyfélszolgálat, technikai támogatás, kérdéskezelés, megrendelések felvétele vagy időpontegyeztetés a cél - az ügyfelekkel folytatott e-mail kommunikáció jó kezekben van.

Webchat

Ha a fogyasztók bármilyen okból nem tudják használni telefonjukat ügyintézés céljából, de a lehető leghamarabb fel akarják venni a kapcsolatot a vállalatukkal, akkor a webes csevegési megoldás lehet a legkényelmesebb út a valós idejű ügyfélélményhez. A Webchat hozzájárulhat a telefonhívások mennyiségének csökkentéséhez illetve az értékesítést követő vevői elégedetlenség csökkentéséhez egyaránt.

Szöveges üzenetek

A szöveges üzenetküldés felbecsülhetetlen értékű a magánjellegű kommunikáció, a multitasking vagy az ügyfelek saját tempójában folytatott beszélgetés szempontjából. Az SMS egy tökéletesen gyors és rendkívül rugalmas kommunikációs csatorna, mely igencsak széles körben ismert a fogyasztók által.

Közösségi média

Ha zökkenőmentes, márkaépítő jellegű, magas színvonalú élményt szeretne biztosítani ügyfelei számára, a közösségi média támogatásának kiszervezése a tökéletes választás.

Video Chat

A mobil eszközök mai fejlettsége számos más kommunikációs felülettel együttesen biztosítja azt, hogy Ön az eddigi lehető leghatékonyabban tartsa a kapcsolatot ügyfeleivel. A video chat lehetővé teszi azt az ügyfelek számára, hogy egy közelibb, személyes beszélgetést folytasson az ügyintézőnkkel. Ez a csatora határozottan egyes ügyfélszolgálatok jövője! Tegye elérhetővé szervezete számára még ma!

Telefonos értékesítés

Világszerte számos vállalat fő profilja a telefonos értékesítés, viszont a tendenciák azt mutatják, hogy manapság a mennyiség sokkal fontosabb lett, mint a minőség, és köszönhetően a nem megfelelően felállított kampányoknak, a legtöbb emberben negatív hatást vált ki a telefonos értékesítés fogalma. Ezzel szemben szakértelmünk és folyamatosan fejlődő képzési programunk biztosítja, hogy vállalata ügyfelei és partnerei a legmagasabb szintű szolgáltatást és a legpontosabb információkat kapják, ami a termékek és szolgáltatások hatékonyabb értékesítését vonzza maga után.

Kapcsolattartó központunk szolgáltatásai a bejövő hívások fogadásán kívül tartalmazzák az értékesítési tevékenységekhez kapcsolódó lehetőségek kiszervezését is. A telefonos értékesítés, mint többszörös szakértelmű tevékenység, megköveteli az ügyintézőtől, hogy hatékonyan teljesítsen különböző területeken: e-kereskedelem, telemarketing, piackutatás, értékesítési lehetőségek építése és az összes ezekhez kapcsolódó, hideghívással kezdődő feladat. A hagyományos ügyfélszolgálattól eltérően, ezek a feladatok csak akkor biztosítanak megfelelő vevői élményt, ha a telefonos ügyfélszolgálat szakembere anyanyelvű és mélyen megérti a releváns társadalmi-kulturális jelenségeket. A többnyelvű telefonos ügyfélszolgálatokon az egyszerű vevői kérdések kielégítő válaszra találnak a jól képzett ügyintézők által – ez különösen igaz az élő chat-ek esetében. Annak érdekében, hogy a tökéletes hangnemet megtaláljuk a vevővel, az ő nyelvét kell beszélnünk, ugyanolyan nyelvjárással, melyet ők is ismernek és használnak nap mint nap.

Az at home agent legfőbb előnye másokkal szemben, hogy anyanyelvét tudja kamatoztatni oly módon, hogy a lehető legmagasabb hatékonysággal, a saját otthonában kialakított irodájából tud dolgozni. Mivel otthoni munkavégzésről beszélünk, ez egy rugalmasan változtatható, méretezhető modell úgy rövid-, mint hosszútávú projektek esetén. Az óradíjak teszik igazán költséghatékonnyá ezt a modellt, mely világszerte elérhető és korlátlanul kihasználhatja a nyelvek és munkavállalás által nyújtott lehetőségeket. A „Home Center” egy olyan erőforrás-modell, mely tökéletesen megfelel az Ön igényeinek. Az anyanyelvi tudás hozzáadott értéke minden kimenő hívással történő contact center folyamatban megjelenik, és ezeket a felhő-alapú technológiának köszönhetően globálisan elérhető szolgáltatásként nyújtjuk, PCI-DSS, GDPR, ISO 27001 szabványnak megfelelően. Az értékesítés mellett a back office, és a többnyelvű ügyfélszolgálat területén is jelentős hozzáadott értéket képviselnek anyanyelvi szintű nyelvtudással rendelkező munkatársaink.

Ügyfélszolgálat

A UCC globális megoldásként rugalmas, többnyelvű ügyfélszolgálatot kínál. A hagyományos ügyfélszolgálatokat foglalkoztató cégekkel összehasonlítva, ahol a kiszervezett Contact Center egy fizikai környezet, a digital nomad a „Home Center”-ből látja el mindennapi feladatait. Annak ellenére, hogy az online ügynök egy virtuális kapcsolattartó központban dolgozik, az otthoni munkavégzés magas szintű minőséget ér el, amely megegyezik a hagyományos ügyfélszolgálati megoldásokkal. Az ügyintéző kényelmes, ismerős környezetben dolgozik, és nem kell kitennie magát az ingázás mindennapos stresszének, kiküszöbölve a késedelmet is. Rugalmas, felhőalapú ügyfélszolgálatunk globális képesség, szinte semmilyen korlátot nem ismerve nyelv és munkaképesség terén. Az ügyfélélmény garantáltan az elvártnál is magasabb lesz, legfőképp a tapasztalt, többszörös szakértelmű ügyintézőink miatt. A tevékenységek köre könnyen összeegyeztethető a többnyelvű telefonos ügyfélszolgálat vagy a technikai támogatási központ kialakított keretével. Általános kérdések és panaszok megválaszolása, segítségnyújtás a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, a termék-visszaküldések és visszafizetések feldolgozása több csatornán, beleértve a hangot, az e-mailt vagy az élő csevegést.

A bejövő hívásfogadás mellett, ahol az ügynökök fogadják az ügyfelek kérdéseit, lehetőség van a megfelelő felekkel folytatott kommunikáció kezdeményezésére is. A kimenő call center megoldások magukban foglalhatják az ügyfelek panaszainak nyomon követését, a telemarketinget, a piackutatást, az értékesítési lehetőségek építését, az e-kereskedelmet és a hideghívásokkal kapcsolatos telefonos értékesítési tevékenységeket. Hatókörünkbe úgy a rövid-, mint a közép- és hosszútávú projektek is bekerülnek. A műveletek szabványosak, naprakészek, és összhangban vannak a PCI DSS, a GDPR és az ISO 9001 megfelelőséggel. Az UCC óránkénti díjakon alapuló szolgáltatásokat nyújt a költséghatékonyság növelése érdekében. Ez olyan erőforrásmodell lehet, amely tökéletesen megfelel az Ön igényeinek. Az értékesítésen kívül a belső irodai funkciók nagy hatékonysággal és maximális kihasználtsággal is igazolhatók.

Az UCC az SSC Hungary szektorban az innováció középpontjában áll az, ezért a UCC munkahelyeket kínál olyan magyarországi régiókban is, ahol kiemelkedő jelentőségű az outsourcing. Működésünk gerincét a debreceni telefonközpontok, valamint a miskolci telefonos ügyfélszolgálatok biztosítják. A fizikai helyek elérhetősége lehetővé teszi hibrid megoldások elérhetővé tételét is, így egyetlen kapcsolattartó pontként az összes kampányát képes felügyelni. Ebben az esetben az ügyfélszolgálatot kirendeléssel (távoli helyről származó ügynökökön keresztül) biztosítjuk egy helyi csapattal kombinálva. A hibrid megoldás jelentős versenyelőnyöket biztosít a hagyományosabb magyarországi telefonos központokkal szemben.

Online Marketing

Hozza ki a legtöbbet vállalati médiafelületeiből! A lehetőség határtalan tárházát biztosítjuk Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Ads, bannerek, chatbotok és automatizált hirdetések segítségével. Szolgáltatásunk az elérés-cselekvés-konverzió-interakció folyamatában bármikor becsatornázható. Forgalomanalatika, ügyfél és piackutatás és branding szolgáltatások mind elérhetőek.

A UCC közösségi média csapata és értékesítési szakértői elemzik az Önök által közétett tartalmakat, mérik oldalainak forgalmát és részletes terveket készítenek online közösségének növelésére. Folyamatosan követjük a legújabb trendeket és eseményeket, és gyorsan reagálunk az elérés növelése érdekében. A közösségi média megoldásaink részeként meggyőző kampányokat építünk fel az alapoktól kezdve, a tartalomírástól és tervezéstől kezdve a költségkeret megtervezéséig. Minden kampányt aprólékosan megtervezünk, előrejelzésekkel, riportokkal és új ötletekkel támogatjuk a folyamatos fejlesztést.

Nemcsak a hagyományosnak mondható platformokat, tehát a Facebook és Instagram felületeit, de legújabb appokat is nyomon követjük, akár a TikTokot is, üzleti lehetőségek felmérésének céljából. A UCC csapatának segítségével megtervezheti a célcsoport számára testreszabott vállalati kommunikációt, a brand értékeit, és a célcsoporttal való interakciós lehetőségeket is figyelembe véve. A Robotikus Folyamatautomatizációs eszközeinkkel költséghatékonyan találunk és nyerünk meg új ügyfeleket, akiket folyamatos interakciókkal tartunk kapcsolatban, legyen az gamifikáció, elégedettségmérés, nyereményjáték, vagy bármilyen új ötlet. A chatbot technológia segítségével a vállalat arculatába illő, magával ragadó interaktív bemutatókkal ismertetheti termékeit.

Forduljon a United Call Centers szakértői csapatához egységes közösségi média és online marketing megoldásokért. Ezen szolgáltatások erősen támogatják a hagyományos ügyfélszolgálatot, és növelik azok hatékonyságát önkiszolgáló technológiákkal. Omni-channel modellünkkel több módon is felveheti a kapcsolatot ügyfeleivel, növelve számukat, és elősegítve hogy a legtöbbet hozzák ki az önök szolgáltatásaiból. Ma már minden cégnek jelen kell lennie több online platformon is, és szakértőink segítségével egy új, sikeres fejezetet nyithat meg vállalkozása előtt.

Webfejlesztés

Tegye megnyerőbbé vállalati honlapját a segítségünkkel. A testreszabott, hatékony webdesignunk reszponzívan igazodik az asztali monitorok, laptopok, tabletek és mobilkészülékek kijelzőihez, a vállalat és az ügyfelek igényei szerint. Villámgyors betöltési sebességek és egyedi fejlesztésű funkciók segítik a kimagasló élmény elérését. Az esetleges hibákat szakértőink teljeskörű elemzésekkel, proaktív intézkedésekkel előzik meg. Továbbá, optimalizáljuk és növeljük honlapjának betöltési sebességét a forráskód hatékonyságának növelésével, és a képek optimalizációjával, amellyel egyúttal kedvezően hatunk az oldal SEO-jára is. Szakértőink kiterjedt SEO analitikákkal segítik előkelőbb pozícióra a keresési találatok között, folyamatos látogatást biztosítva az oldalnak. Objektív, ügyfélközpontú szemlélettel dolgozunk, GDPR-nak megfelelő adatbiztonság mellett.

A United Call Centers több mint 28 nyelvet támogat, így minden piacra testreszabott tartalmat kínálhat vásárlóinak. A helyi nyelvekre lefordítva weboldalát megnövelheti a forgalmat és új jövedelemforrásokra tehet szert. Az egyedi designt a célország kulturális szokásait, a helyi vásárlók ízlésének figyelembe vételével tervezzük meg, egyúttal friss és új digitális élményeket kínálunk a részükre. A grafikai tervezés mellett a UCC minden webfejlesztéssel kapcsolatos szolgáltatást biztosít. Ezek közé tartoznak a tartalomírás, szövegszerkesztés, és a közösségi média menedzsment is. Ötvözze weboldalát egy élénk, aktív közösséggel, és tovább erősítheti brandjének ismertségét világszerte. A UCC chatbot segítségével is képes növelni weboldalának forgalmát, és így 24/7 kommunikálhat ügyfeleivel.

A UCC dedikált webfejlesztő szakértői csapata a legfrissebb, biztonsági és szakmai szempontok szerint kiemelkedő technológiai megoldásokat használja, iparági standardeknek megfelelően. Mutassa be szolgáltatását, ossza meg vízióját hangulatos képi elemekkel és meggyőző tartalmakkal több nyelven. Ossza meg elképzeléseit dedikált kapcsolattartójával, és tervezőink életre keltik azokat. A UCC teljeskörű, front-end és back-end fejlesztési szolgáltatásokat biztosít, kész weboldalakat építünk az alapoktól kezdve. Bővítse ügyfélkörét szemkápráztató, gyors weboldalakkal és interaktív, figyelemfelkeltő tartalmakkal. Keresse szakértőinket.

RPA (Robotic Process-Automation)

A robotic process-automation (~gépi folyamat-automatizálás) csökkenti a munkahelyi terheket, hiszen előreprogramozott botok pótolják az emberi beavatkozást, ezáltal időt és energiát takarítva meg. A fejlesztésük elengedhetetlen a rendszerek és üzleti folyamatok rendszeres ellenőrzése kapcsán, hogy azok hatékonysága növekedjen és források szabaduljanak fel.
A chatbotok a közösségi média felületeibe ágyazottan működnek, ellenőrizhetőek és személyre szabott ügyfélkezelést nyújtanak; ezáltal emelik a vállalati jelenlét minőségét. A chatbot segítségével a felhasználók gyorsan és könnyen kaphatnak válaszokat a kérdéseikre és rendezhetik akár vevőszolgálati, marketing, értékesítés vagy más témakörbe tartozó ügyeiket.

Az automatizálás alapvető feltétele az, hogy egy szervezetnek pontosan körülhatárolt folyamatok vagy feladatok álljanak rendelkezésére, amik bizonyos ismétlődő mintázatokkal kell, hogy rendelkezzenek – emellett elegendő rendszert kell alkalmaznia az automatizálás támogatására is. Ez nem pusztán a növekedő megtérülés (ROI) egyszerű kérdése, hanem az automatizálás érettségéről is szól. Nem elegendő azt mondani, hogy automatizálni akarsz, azt a kérdést is fel kell tenned, hogy készen állsz-e rá!

Miközben egyre több cég nyújt automatizált tanácsadást és megoldásokat, továbbra is fennáll a verseny az RPA élén. Számos – már elvárt – haszna van ennek a nem mindennapi területnek: például a költség- és munkaerő-megtakarítás. Az intelligens folyamat-automatizálás (iPA = intelligent Process-Automation) enyhíti a részvétel és produktivitás feletti aggodalmakat. Nincs szüksége betegszabadságra vagy vakációra, továbbá a kijelölt feladatok elvégzése is sokkal pontosabban történik.

Néhány esettanulmányban egészen 80%-os költség-csökkentést figyeltek meg, rendkívül gyors megtérüléssel (ROI 1-2 éven belül).
Nincs szükség a meglévő vagy új rendszerek személyre szabására költeni, emellett az intelligens folyamat-automatizálás csökkenti a hibák számát (az átlagos kezelési idő 30%-kal csökkent), tehát a javítási költségeket is. Ez számos szektor terén széles körű folyamatok során teszi hatékonyan alkalmazhatóvá, az IT-tól kezdve a HR szolgáltatásokon, illetve a pénzügy és számvitel területeken keresztül egészen az ellátási láncig.

Vevőszolgálati megoldások - UCC

Vevőszolgálati megoldások

  • Ügyféltámogatás (Customer Support)
  • Információs vonalak (Information Lines)
  • Ügyfélszolgálat (Help-Desk)
  • Információs pult (Service Desk)
  • eKereskedelem támogatás (eCommerce Support)
  • E-mail/SMS/Chat folyamatok és feldolgozás
  • Közösségi média

Értékesítés-támogatási tevékenységek - UCC

Értékesítés-támogatási tevékenységek

  • Kimenő telemarketing (Outbound telemarketing)
  • Lead generation, időpont-egyeztetés
  • Pre-sales services
  • Upselling/cross-selling
  • Elégedettségi felmérések
  • Hátralékkezelés
  • Adatbázis-építés és menedzsment
  • Adattisztítás

Marketing támogatási tevékenységek - UCC

Marketing támogatási tevékenységek

  • DM/e-DM kampányok nyomon követése
  • Piackutatás
  • Promóciós kampányok támogatása
  • Adatbázis kezelés, hozzájárulások gyűjtése
  • Ügyfélkapcsolat-menedzsment programok tervezése és kivitelezése

Saját minőség. Saját csapat.

Anyanyelvi készségek a helyi kultúra értékeinek szem előtt tartásával

Bejövő szolgáltatások

A bejövő ügyfélszolgálat bármelyik üzletnek az egyik legfontosabb aspektusa. A kiváló szolgáltatás jobb hírnevet fog szerezni számodra az ügyfelek között, ami hűségüket és fenntartható jövedelmet eredményez. Amikor felveszik a kapcsolatot a cégeddel, a vásárlók és ügyfelek már az első hívásnál mindig azonnali megoldásokra számítanak. Egy kapcsolattartó központ működtetése látszólag könnyűnek tűnhet, azonban a professzionális szolgáltatás valójában komplex műszaki hátteret, folyamatokat és humán erőforrás-menedzsmentet jelent. Engedd meg, hogy ezt mi biztosítsuk számodra: összpontosíts az alapvető tevékenységeidre, miközben általunk elérhetővé válsz az ügyfeleidnek bármelyik időzónában és nyelven, az egész világon!

Az alábbi bejövő ügyfélszolgálati tevékenységekkel támogatjuk a vállalatodat:

Bejövő szolgáltatások - UCC

Már van valamilyen ötleted?

A világ gyorsabb, mint valaha! Ne vesztegesd az időd, kérj árajánlatot 1 egyszerű lépésben!

Lépj velünk kapcsolatba

Kimenő szolgáltatások

A kimenő telemarketing az elérhető egyik leginteraktívabb marketing médium. A telemarketing lehetővé teszi, hogy válaszolj a leendő ügyfeleid kérdéseire, azonnal enyhítsd az aggodalmaikat és a kifogásaikat. Az egyetlen olyan marketing médium, amely lehetővé teszi, hogy adás közben is változtass a stratégiádon és a kimagaslóbb eredmények érdekében bármely ponton változtatásokat eszközölhess. Telemarketing révén egyetlen telefonhívással megváltoztathatod akár az ajánlatodat, akár a közönséged, ugyanis a telemarketing rugalmas szövegkönyvét egy pillanat műve csupán modifikációt eszközölni – emellett a hívásidő is bármikor módosítható.

Az alábbi kimenő szolgáltatásokkal támogatjuk a céged:

Marketing Support Activities - UCC