United Call Centers

Szolgáltatásaink

Contact Center szolgáltatások

Biztos háttér a hívások lebonyolításában
Tevékenységünk felöleli a contact center szolgáltatások teljes skáláját a telefonos értékesítéstől a back office feladatok ellátásáig, a különféle típusú bejövő- és kimenő hívás kezeléséig. Tisztában vagyunk azzal, hogy az ügyfélszolgálat nagy mértékben befolyásolja az adott cégről kialakult képet, ezért kiemelkedően fontos számunkra, hogy munkatársaink a magas szintű szakképzettség mellett, mindig a megfelelő kommunikációval szolgálják ki megbízóink legnagyobb kincsét, az ügyfelet.

UCC - Contact Center szolgáltatások

UCC - HR szolgáltatások

HR szolgáltatások

Megfelelő személy egy adott feladatkörhöz
Cégünk sikerei a nálunk dolgozó embereknek és az egységes csapatunknak köszönhető. Nem elégszünk meg azzal, hogy megtaláljuk a megfelelő kompetenciákkal rendelkezőket, hiszünk abban, hogy ugyanennyire fontos, hogy csak a megfelelő személyiségjegyekkel bíró kollégákkal tartható fent az eredményességünk.

Telesales szolgáltatások

Professzionális telefonos értékesítés
Hazánkban rengeteg cég végez telesales tevékenységet, ám sajnos a mennyiség az utóbbi időben a minőség rovására ment, az emberek többségében a megkeresés negatív attitűddel párosul az erőszakos vagy felkészületlen kampányoknak köszönhetően. Szakembereink felkészültsége, a folyamatosan frissülő képzési programunk olyan átfogó megoldásokat kínál, amely biztosítja vállalata meglévő és leendő ügyfeleinek professzionális kiszolgálását, információval való ellátását, ezáltal a szolgáltatások, termékek hatékony értékesítését.

UCC - Telesales szolgáltatások

UCC - Tréning szolgáltatások

Tréning szolgáltatások

A folyamatos képzés alapelvünk
Munkatársaink szakmai felkészültsége kiemelkedően fontos számunkra. A szakmai tudást és a kiemelkedő kommunikációs készségeket folyamatos tréningekkel tartjuk szinten. Hiszünk abban, hogy a tudás megfelelő kommunikációs képességekkel párosulva éri el a legnagyobb hatékonyságot.

Szoftverfejlesztés

Valósítsuk meg elképzeléseinket!
Korunk vállalatainál az informatika fontos szerepet játszik. Cégünk vállalja a működéshez elengedhetetlenül szükséges szoftverek elkészítését és integrációját, legyen szó adatbázisról, desktop kezelőfelületről, különböző applikációkról asztali számítógépre, mobileszközre.

UCC - Szoftverfejlesztés

Hatékonyság

A több mint 250 fős csapatunk munkáját havonta többszöri rendszerességgel, előre meghatározott minőségi és mennyiségi szempontok szerint vizsgáljuk és értékeljük. Hatékonyságunk kulcsa a folyamatosan végzett teljesítmény-monitorozás, ezzel elősegítve kollégáink szakmai fejlődését. Csapatunk hatékony munkavégzésének biztosításához nagyban hozzájárulnak a Supervisoraink, valamint a Quality csapataink által napi rendszerességgel végzett be- és visszahallgatások, amelyekről azonnali visszajelzést adunk operátoraink részére. A United Call Centers Kft. irodáinak több mint 250 munkaállomásán kollégáink több éves tapasztalattal állnak Ügyfeleink rendelkezésére.

Minőségi szolgáltatások

A United Call Centers azzal a céllal jött létre, hogy minőségi szolgáltatást nyújtson Partnerei részére az ügyfélszolgálat, az ügyfélkezelés, az értékesítés, illetve az ezekhez kapcsolódó üzleti tevékenységek területein, valamint magas színvonalon biztosítson minden ehhez szükséges humán és tárgyi erőforrást.

Rugalmasan alkalmazkodunk Partnereink folyamatosan változó igényeihez. Célunk, hogy tevékenységünk által partnereink hatékonysága növekedjen, versenyképessége javuljon és vevőik maximálisan elégedettek legyenek az általunk – de Ügyfeleink nevében – nyújtott szolgáltatásokkal.

Komplexitás

Mivel az ügyfélszolgálat sikeressége az ott dolgozó embereken múlik, így vállalati kultúránk alapja, hogy olyan légkört teremtsünk, melyben minden csapattag elégedett a munkahelyével, így képes az ügyfelekre összpontosítva végezni a munkáját és emellett folyamatosan törekszik a képességeinek fejlesztésére. Ennek érdekében időszakosan képzéseket tartunk számukra, folyamatos a coaching tevékenység, illetve rendszeres tájékoztatást adunk mind formális mind informális kommunikáció útján. Ez a gyakori kapcsolattartás segít felkészíteni a változások hatékony kezelésére, egyúttal csökkenti a munkával járó stresszt és bizalmatlanságot.

Contact Center szolgáltatások

  • Call Center (inbound, outbound)
  • Back Office (adatgyűjtés, adatrögzítés, adattisztítás, adatkarbantartás, levelezés)
  • Telesales
  • Ügyféltoborzás, lead generation (B2C, B2B)
  • Front Office (személyes ügyfélszolgálat, hostess)
  • Szerviz, helpdesk üzemeltetés
  • E-mail, fax és dokumentum kezelés
  • Kintlévőség kezelés
  • Ügyfélaktiválás, újraaktiválás
  • Piackutatás, ügyfél elégedettségi felmérés
  • Contact Center kialakítás és fejlesztés – facility management
  • Tanácsadás, átvilágítás
  • Business Process Outsourcing (BPO)
  • SSC szolgáltatások
Tréning szolgáltatások

  • Képzési programok elkészítése és lebonyolítása
  • Szakmai képzések lebonyolítása
  • Szervezetfejlesztés
  • Értékesítési, ügyfélszolgálati és management támogatás
  • Vezetői készségfejlesztés
  • Kommunikációs tréning
  • Coaching és csapatépítés

Szoftverfejlesztés

  • Folyamatok automatizálása
  • Quality kontroll
  • Churn Alert System
  • E-kereskedelem
  • Adatbázis kezelés (építés, tisztítás, profilozás)

HR szolgáltatások

  • Munkaerő-kölcsönzés
  • Assessment Center
  • Toborzás, kiválasztás
  • Alkalmassági és referencia vizsgálatok
  • HR tanácsadás
  • Bérszámfejtés és TB ügyintézés teljes körű munkaügyi adminisztrációval

Inbound / Outbound szolgáltatások

  • Új generációs kommunikációs csatornák
  • Piackutatás
  • Ügyfélszolgálat
  • Értékesítés
  • 7/24 rendelkezésre állás
  • Ügyfél-elégedettség mérés