Szabványok, Folyamatok

A United Call Centers célja, hogy szabányos, nemzetközi elvárásoknak, illetve minden adatbiztonsági követelménynek megfelelő infrastruktúrát és IT környezetet alakítson ki. Munkatársaink az ISO9001:2008, ISO 27001:2013 és PCI-DSS 3.1 szabványok mentén, a legújabb felhő alapú technológiákkal dolgoznak.

Minden szolgáltatásunk precízen dokumentált, szabányos folyamatok (SOP) szerint működik. Ezeket az ITIL framework gyakorlatai alapján kivitelezzük, hogy a szolgáltatások a kezdetektől fogva a stratégiai célok megvalósítását és a zökkenőmentes implementációt szolgálják

SOP

A United Call Centers az ITIL framework szellemében, szabványos folyamatleírások (SOP) mentén tervezi meg és implementálja szolgáltatásait. Management csapatunk az első kapcsolatfelvételtől a szolgáltatás elindulásáig, a projekt méretétől és komplexitásától függően akár napok alatt kész megoldásokat biztosít partnereink részére. Minden projekt élén egy szolgáltatásvezető áll, aki egyetlen kontaktként felelős a kapcsolattartásért. Az SOP-k szabályozzák továbbá a United Call Centers társosztályainak önálló és együttes működését. Ezek magukba foglalják a szolgáltatásokat, a back office funkciókat, úgy mint HR, toborzási, pénzügyi és bérszámfejtési, értékesítési és marketing tevékenységeket.

ITIL

Az ITIL (Information Technology Infrastructure Library) módszertan a szolgáltatóipar elterjedt szabványa. Bevezetése segíti a United Call Centerst, hogy a stratégia, a tervezés, az implementáció és az üzemeltetés zavartalanul, szervezett és hatékony formában történjen. Folyamatos szolgáltatásfejlesztési szemléletünk alapján törekszünk arra, hogy tudatosan és proaktívan feltérképezzük a hatékonyságnövelés lehetőségeit, és javaslatot tegyünk fejlesztő intézkedések bevezetésére.

ISO 27001

A United Call Centers információbiztonsági rendszerét az ISO 27001:2013 tanúsítványnak megfelelően üzemelteti a contact center szolgáltatásokhoz kapcsolódó információbiztonsági rendszer tevékenységi kör ellátására.

IT Security

A United Call Centers a legmodernebb technológiával dolgozó, biztonságos, felhő alapú call center szoftverrendszereket üzemeltet Ezek a rendszerek tűzfal-, vírus- és behatolás elleni védelemmel ellátottak, redundánsak, minden tekintetben megfelelnek a katasztrófavédelmi, tűz- és balesetvédelmi elvárásoknak. Hazai és nemzetközi szolgáltatásaink biztosítását több biztonsági intézkedés együttes alkalmazása garantálja. Ennek szellemében a hatályos Informatikai Biztonsági Szabályzat (IBSZ) intézkedéseinek megfelelően védjük ügyfeleink és vállalatunk adatait, információit.

A védett információ bizalmas jellegének megfelelően alkalmazunk jelszavas védelmet, kétfaktoros autentikációt (2FA), és titkosítást. A rendszereinket a hozzáférési szintek logikus elkülönítése, monitoring eszközök és virtualizáció segítségével védjük az illetéktelen hozzáféréstől. Munkatársaink a szakmai képzések mellett éves informatikai biztonsági képzésben részesülnek, mely tartalmazza a legfontosabb elvárásokat és tudnivalókat a biztonság fenntartása érdekében. A fenti intézkedések betartásáért és betartatásáért dedikált IT és biztonsági vezető felel.

Hogyan járulunk hozzá megbízóink sikereihez? Tudjon meg többet rólunk és szolgáltatásainkról!

További információra van szüksége? Keresse szakmai publikációinkat a UCC Press Roomban!