Szabványok, folyamatok

United Call Centers Magyarország

A United Call Centers célja hogy szabányos, nemzetközi elvárásoknak és minden adatbiztonsági követelménynek megfelelő infrastruktúrát és IT környezetet alakítson ki. Munkatársaink az ISO9001:2008, ISO 27001:2013 és PCI-DSS 3.1 szabványok szellemében, a legújabb felhő alapú technológiákkal dolgoznak.

Minden szolgáltatásunk precízen dokumentált és szabányos folyamatok (SOP) szerint működik. Ezeket az ITIL framework gyakorlatai alapján kivitelezzük, hogy a szolgáltatások a kezdetektől fogva a stratégiai célok megvalósítását és a zökkenőmentes implementációt szolgálják.

SOP

A United Call Centers az ITIL framework szellemében, szabványos folyamatleírások (SOP) mentén tervezi meg és implementálja szolgáltatásait. Management csapatunk az első kapcsolatfelvételtől a szolgáltatás elindulásáig (a projekt méretétől és komplexitásától függően) akár napok alatt kész megoldásokat biztosít Partnereink részére. Minden projekt élén egy szolgáltatásvezető áll, aki egyetlen kontaktként felelős a kapcsolattartásért. Az SOP-k szabályozzák továbbá a UCC társosztályainak önálló és együttes működését. Ezek magukba foglalják a szolgáltatásokat, a back office funkciókat, úgy mint HR, toborzási, pénzügyi és bérszámfejtési, értékesítési és marketing tevékenységeket.

ITIL

Az ITIL (Information Technology Infrastructure Library) módszertan a szolgáltatóipar elterjedt szabványa. A bevezetése segíti a UCC-t, hogy a stratégia, tervezés, implementáció és üzemeltetés zavartalanul, szervezett és hatékony formában történjen. Folyamatos szolgáltatásfejlesztési szemléletünk alapján igyekszünk tudatosan és proaktívan feltérképezni a hatékonyságnövelés lehetőségeit, és javaslatot tenni fejlesztő intézkedések bevezetésére.

ISO 27001

A United Call Centers Kft. információbiztonsági rendszerét az ISO 27001:2013 tanúsítványnak megfelelően üzemelteti a Call Center szolgáltatáshoz kapcsolódó információbiztonsági rendszer tevékenységi kör ellátására.

IT Security

A UCC a legmodernebb technológiának megfelelő, biztonságos, felhő alapú Call Center szoftver rendszereket üzemeltet. Ezek a rendszerek tűzfal- és antivírusvédelemmel, behatolás elleni védelemmel ellátottak, redundánsak, minden tekintetben megfelelnek a katasztrófavédelmi, tűz- és balesetvédelmi elvárásoknak.

Hazai és nemzetközi szolgáltatásaink biztosítását több biztonsági intézkedés együttes alkalmazása garantálja. Ennek szellemében a hatályos Informatikai Biztonsági Szabályzat (IBSZ) intézkedéseinek megfelelően védjük ügyfeleink és vállalatunk adatait és információit.

A védett információ bizalmas jellegének megfelelően alkalmazunk jelszavas védelmet, két faktoros autentikációt (2FA), és titkosítást. A rendszereinket a hozzáférési szintek logikus elkülönítése, monitoring eszközök és virtualizáció segítségével védjük az illetéktelen hozzáféréstől.

Munkatársaink a szakmai képzések mellett éves informatikai biztonsági képzésben részesülnek, mely tartalmazza a legfontosabb elvárásokat és tudnivalókat a biztonság fenntartása érdekében. A fenti intézkedések betartásáért és betartatásáért dedikált IT és biztonsági vezető felel.

blank