United Call Centers

Rólunk

Hogyan dolgozunk

A United Call Centers az ISO9001 és az ISO27001 szabványainak megfelelően működik. Büszke tagja vagyunk az ENSZ Global Compact-jének, a fenntartható vállalatok globális mozgalmának. A UCC számos díjat kapott a gondoskodás, megértés és elfogadás vállalati kultúrájáért. Elismeréseink közé tartozik a Pegazus, Családbarát és Fogyatékosságbarát munkahely és az Év felelős foglalkoztatója díj is.

Mi, a UCC-nél büszkék vagyunk arra, hogy tisztességes, esélyegyenlőséggel foglalkozó munkáltatóként működünk, erős etikai kódexxel, amelyet minden szinten betartunk. Alapvető értékeink közé tartozik az innováció, integritás, kiváló minőség, elkötelezettség, rugalmasság és a siker iránti szenvedély. A fejlődést az otthoni contact center megoldásainkkal biztosítjuk.

.

Széles Látókör

Soha nem korlátozódunk egyetlen iparra vagy egyetlen technológiára. Az UCC több mint 10 iparágban működik, több mint 24 partnerrel. Szolgáltatásainkat számos területen tevékenykedő, különböző vállalat alkalmazza, mint például a telekommunikáció, az egészségügy, az energiaágazat, az e-kereskedelem és egyéb iparágak. Az otthoni és anyanyelvi ügynökök mellett a UCC-nek három - infrastrukturális és ergonómiai szempontból is kivételes - irodája van Magyarországon. Ezek a contact centerek és szolgáltatási helyek könnyen megközelíthetőek és magas szintű biztonsággal, kényelemmel rendelkeznek. Mióta a UCC otthoni ügynökökkel és fizikai helyszínekkel rendelkezik, mindkét világ legjobbját kínálhatjuk: rugalmasság, skálázhatóság és biztonság egyetlen szolgáltatótól.

Szakértelem

A UCC több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik ügyfélszolgálati területen. 1999 óta az egyik legrégebben működő, legnagyobb és jelentősebb telesales és contact center szolgáltató vagyunk Magyarországon, ahol fogyasztói elégedettség és a minőség magas színvonalát állítottuk fel. Tapasztalatainkat és tudásunkat saját szabadalmaztatott képzési programunknak köszönhetjük (USE - United Standards of Excellence), amelyet az alkalmazottaknak és a partnereknek is egyaránt felkínálunk. A UCC üzleti modelljének iránytűje a folyamatos szolgáltatásjavításon alapuló gondolkodásmód, amely által olyan tudásbázist hozunk létre, ahol folyamatosan fejlesztünk, például azáltal, hogy új készségeket és új technikákat tanulunk az üzleti életben. Szakértelmünk partnereink előnye, hogy az ügyfélélményt a következő szintre emelhessék vele.

.
.

Becsületesség

Professzionális contact center megoldások magas szintű rugalmassággal és átláthatósággal. A United Call Centers átfogó ügyfélszolgálatot, help-desket és technikai támogatási megoldásokat kínál fejlett jelentési és elemzési lehetőségekkel. Üzleti modellünk lehetővé teszi partnereink számára, hogy aktívan kérjenek visszajelzést szolgáltatásaik állapotáról. A UCC dedikált jelentéstételi csapata 360 fokos áttekintést nyújt szolgáltatásairól, ahol account managereink egész nap rendelkezésre állnak az átvilágítás felelősségének teljes tudatában. Segítünk a tervezésben, azáltal, hogy pontos forrás-előrejelzéseket, költségvetési információkat nyújtunk, és proaktívan azonosítjuk az extra bevételi forrásokat. A contact centerek manapság nemcsak az ügyfelek panaszait oldják meg, hanem több értéket is teremtenek szolgáltatásaikkal.

Kiválóság

Professzionális ügyfél-megközelítésünket többször jutalmazták már. Erősen hiszünk abban, hogy az ügyfelek az elsők, és ezt a mentalitást követjük az üzleti életben. Mindent megteszünk, ami a legjobban szolgálja partnereink érdekeit és lehetővé teszi számukra, hogy szervesen növekedjenek és megerősítsék helyzetüket. A UCC robosztus minőség-elemző és -kezelő rendszerekkel rendelkezik, ahol minden egyes tranzakció szigorú átvizsgáláson esik keresztül, hogy megbizonyosodjunk arról, megfelelnek-e magas színvonalunknak. A Contact Center szolgáltatásokban az első benyomás nem játszható el kétszer, tehát nem lehet helye hibának. Következetesen alakítunk ki nagy teljesítményű csapatokat, akik professzionális ügyfélkezelést igyekeznek biztosítani: magas társadalmi készségekkel, műszaki hozzáértéssel és hatékonysággal. Ez a kulcsa több mint 20 éves működésünknek.

.
.

Méltányosság

A United Call Centers egy olyan Családbarát munkahely, amely erős etikai kódexe alapján egyenlő esélyeket biztosít minden fél számára. Vállalati kultúránk alapja a visszajelzés, az eredmények elismerése és az egyéni tehetségek fejlesztése. Minden egyes alkalmazottnak lehetősége nyílik saját karrierjének megtervezésére és saját céljainak kitűzésére, amelyek elérését a UCC támogatja. Kommunikációs értékeink az őszinteség, átláthatóság és önbizalom fundamentumára épülnek, ahol mindenki képes hallatni a hangját és ahol ezt el is várjuk. Ezt a lehetőséget mindenki számára a „nyitott ajtók” politikája biztosítja, ahol az alkalmazottak közvetlenül kommunikálhatnak az összes vezetői szinttel, így visszajelzéseket kaphatnak és magabiztosan oszthatják meg ötleteiket is.

Ügyfélközpontú gondolkodásmód

Alkalmazkodunk partnereink folyamatosan változó üzleti igényeihez. A UCC gyorsan alkalmazkodik az új helyzetekhez és követelményekhez. Manapság az ügyfelek igényei óráról órára változnak, tehát még a legjobb üzleti modelleknek is képesnek kell lenniük a változásra. Megelőző és proaktív intézkedéseink biztosítják, hogy az esetleges forgatókönyvekhez rendelkezésre álljanak az üzleti folytonossági és a katasztrófa utáni helyreállítási tervek. Rendkívül redundáns, kiterjedt műszaki infrastruktúránkkal és jól képzett, tapasztalt vezetőkkel rendelkezünk, akik bármikor átvehetik az irányító szerepet a változások kezelésében. Üzleti étoszunk lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy alapvető, képviselendő tevékenységeikre összpontosítsanak, miközben a munkaerő-igényes feladatokat a United Call Centers végzi a legnagyobb gondossággal.

.