A United Call Centers több mint 20 éves tevékenysége során mindig kiemelten szem előtt tartotta munkavállalói támogatását, munkavégzésük megkönnyítését és a mindennapok legapróbb lehetőségeinek kamatoztatását. Hiszünk abban, hogy a felelős foglalkoztatás és a társadalmi felelősségvállalás jegyében kialakított szemléletünkkel hozzájárulhatunk munkavállalóink fejlődéséhez és a minőségi munkahely megteremtéséhez.

2016 – Pegazus Díj

2017 – Fogyatékosság-barát Munkahely kitüntetés

2018 – Családbarát Munkahely elismerés

2018 – Az Év Felelős Foglalkoztatója Díj

2019 – A Debreceni Kenézy Gyula Kórház Fül-Orr-Gége gyermekosztály támogatása

2019 – Szakértői előadás az Év Felelős Foglalkoztatója konferencián Kozma Richárd ügyvezető által

2020 – REbot műanyagmentes július edukáló chatbot rendszer továbbfejlesztése

2020 – Üzleti Etika Díj

2020 – Haladó Kerepárosbarát Munkahely

Pegazus Díj

2016-ban a United Call Centers elnyerte az első helyezést és ezáltal kitüntették a Pegazus Díjjal mint az Év Feltörekvő Vállalatát a Kelet-magyarországi régióban. A díj a legdinamikusabban fejlődő kis- és középvállalkozásokat ismeri el. Az elismerést együttesen az Enterprise Investors, a Bisnode, és a Dentons adják.

A kiválasztás során a növekedési ráta, az éves növekedés intenzitása, és a szervezet átláthatósága a fő szempontok. A vállalatok nyilvánosan elérhető pénzügyi információk alapján kerülnek kiválasztásra, adatok és tények alapján, és nem lehet rá pályázni.

Felelős foglalkoztató

2018-ban a United Call Centers Kft. aranyfokozatú minősítésben részesült Az Év Felelős Foglalkoztatója pályázaton, mellyel I. helyezést nyert el a középvállalkozások kategóriájában.

A díj elnyerése után 2019-ben a UCC ügyvezető igazgatója, Kozma Richárd szakértő előadóként meghívást kapott a 2019. évi Díjátadó és Szakmai Konferenciára eredményhirdetésre és az azt követő kerekasztal beszélgetésre. Bemutatta azokat az előremutató tevékenységeinket, melyekkel helyi közösségeinket támogatjuk.

Ezek közé tartozik a UCC ingyenesen hívható mesevonala, a saját fejlesztésű E-Mese chatbot mellyel a gyermekek megismerkedhetnek a mesék világával, adománygyűjtéseink, Mikulás-napi rendezvényünk, illetve a debreceni és miskolci kórházak támogatása. Munkatársaink egészségtudatás gondolkodásmódját, környezettudatosságát REbot alkalmazásunkkal fejlesztjük, mely chatbot segítségével ösztönöz az egyszer használatos műanyagok mellőzésére a mindennapokban.

A fenntartható fejlődés és környezettudatosság jegyében 80 darab kerékpárt tartunk fent munkatársainknak, melyekkel dolgozni és sportolni járhatnak kedvük szerint.

Családbarát munkahely

A United Call Centers Családbarát Munkahely, legfőbb célunk hogy a munkavállaló és családja jól érezze magát a UCC-nél töltött idő alatt.

Számtalan módon támogatjuk munkatársainkat: rugalmas munkaszervezés, szabadságolási eljárások, vállalati ünnepségek, ingyenes gyermekfelügyelet és játszószoba, valamint Mikulás-napi rendezvényekkel kedveskedünk a gyermekeknek és szüleiknek.

Fogyatékosság-barát Munkahely

A United Call Centers 2017-ben elnyerte a Fogyatékosság-barát Munkahely címet. Alapelvünk, hogy mindenkinek egyenlő esélyeket biztosítsunk, és növeljük megváltozott munkaképességű kollégáink önbecsülését és magabiztosságát. Ők közösségünk teljes jogú tagjai, és csapatépítő rendezvényeink elmaradhatatlan résztvevői egyben.

REbot, az oktató chatbot rendszer mely megvédi a környezetünket

A United Call Centers különleges chatbot-alapú, gamifikációs megoldást fejlesztett, hogy segítsen a műanyagmentes élet valóra válásában. A Műanyagmentes Július során, minden évben megrendezzük chatbottal támogatott versenyünket. A résztvevőknek apró feladatokat kell teljesíteniük amelyek a háztartásban lévő műanyagok fenntartható anyagokra cserélésével kapcsolatosak. A játékosok kihívásokat teljesíthetnek és pontokat gyűjthetnek értékes nyereményekért.

A környezetéért felelős vállalatként úgy érezzük, többet kell tennünk a természetért. A nem újrahasznosítható, egyszerhasználatos műanyagok az egyik legkomolyabb fenyegetést jelentik környezetünkre napjainkban. Hisszük, hogy odafigyeléss és tudatos döntésekkel csökkenthetjük a mennyiségüket, és remélhetőleg teljesen eltüntethetjük őket. Ahogy mondani szoktuk: nem a természet van értünk, mi vagyunk a természetért.

Üzleti Etika Díj

Az Üzleti Etika Díj prominens szerepet tölt be az etikusan működő magyar vállalatok életében 2000 óta. A díjat vállalatonként csak egyszer ítélik oda, és ezáltal sohasem veszíti érvényét.

Magyarországon az “üzletileg etikus vállalkozás” elismerését olyan vállalatok kapják akik felelős gondolkodásmódja a gyakorlatban is megvalósul. Ehhez kapcsolódik a felelősségvállalás a dolgozókért, üzleti partnerekért, a közvetlen és közvetett környezet megóvása, a társadalom fenntartható fejlesztése, és az egyenlő bánásmód támogatása. Az ilyen vállalat tevékenységét a gondoskodás és mások érdekeinek és jólétének figyelembe vétele motiválja. Továbbá kiemelt hangsúlyt fektet a fenntarthatóság világszintű céljainak szolgálatára a környezetének megóvásáért.

A United Call Centers etikus és felelős tevékenységgel vesz részt az üzleti életben. Bár ezt a díjat közvetlenül a vállalatunk kapta, ezt az elismerést együtt érdemeltük ki munkatársainkkal, partnereinkkel, családtagjainkkal és ügyfeleinkkel. Nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos motivációra, fejlesztésre, és a munkavállalóink elégedettségének növelésére. Az erkölcsi normák melyeket vezetőink képviselnek az emberi értékek tiszteletére, a diszkrimináció megszűntetésére, és ami a legfontosabb, egymás segítésére, elfogadására, és támogatására alapszanak.

További információkért, kérjük olvassa el Etikai Kódexünket és Etikai Irányelveinket Vezetőinknek.

Haladó Kerékpárosbarát Munkahely

2020-ban az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) meghirdette a a Kerékpárosbarát Település és Kerékpárosbarát Munkahely (KBT-KBM) pályázatot, amelyre összesen 67 munkahely és 46 település pályázott. Kerékpárosbarát Település és Kerékpárosbarát Munkahely fokozatot (kezdő, haladó,címnyertes) elnyert pályázók (közöttük a United Call Centers is) oklevélben, továbbá a címnyertesek egy falra felhelyezhető táblában is részesülnek, mindazonáltal erkölcsi elismerésként egy éven keresztül jogosultak használni a Kerékpárosbarát címet a fokozatot elnyert pályázók.

Sikeresnek akkor nevezhető egy vállalat társadalmi felelősségvállalása, ha a kollégák számára az egészség- és környezettudatosság mindennapossá válik, így együttes hozzájárulással, odaadással, példamutató magatartással és mások motiválásával tudunk fellépni közösen egy jó ügyért. Hiszünk abban, hogy az élhető és tiszta környezet mindenki számára nélkülözhetetlen, ezért egészségünk megőrzése mellett igyekszünk mindent megtenni közvetlen környezetünk megóvásáért is.