A United Call Centers a budapesti Continental Citygolf Clubban rendezte meg Executive Espresso eseményét, amely során nagyvállalatok döntéshozói gyűltek össze egy inspiráló délelőttre, ahol a kapcsolatépítés, az innováció és az iparági tapasztalatok megosztása került a középpontba. Az esemény két kulcstémát állított fókuszba, amelyek napjaink és a jövő üzleti világát formálják: a mesterséges intelligenciát és az ügyfélélményt.
A rendezvény időzítése különösen szerencsés volt, hiszen a United Call Centers éppen ebben a hónapban nyerte el a Business Intelligence Group által odaítélt 2025-ös Excellence in Customer Service Award díjat. Ez az elismerés tovább erősíti vezető szerepünket az AI-alapú ügyféltámogatási megoldások területén.
A délelőtt a United Call Centers CEO-jának, Juhász Zsolt Máténak a köszöntőjével indult, aki bemutatta víziónkat: "Human. Technology. Better together." Zsolt kiemelte, hogyan alakítják át a hibrid, emberi és mesterséges intelligencián alapuló modellek az ügyfélszolgálati működést világszerte. Ezt követően Ughy Annamária, a TD SYNNEX Hungary Country Managere osztotta meg stratégiai gondolatait a mesterséges intelligencia jövőbeli szerepéről. Előadásában kitért az AI-ban rejlő lehetőségekre, de a bevezetés során felmerülő kihívásokra is. Majd Kopcsó Balázs, a United Call Centers technológiai vezetője mutatta be hibrid generatív AI rendszereink gyakorlati alkalmazási eseteit. Prezentációjában olyan szoftverek, mint a Swapcom és az Interevo segítségével szemléltette, hogyan forradalmasítják megoldásaink az ügyfélkapcsolatokat online, vagy személyesen. Élő példák és demók segítségével mutatta be legújabb AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásainkat, mind hangalapú, mind szöveges környezetben, bizonyítva a technológia sokoldalúságát és üzleti értékét. A záróelőadást Zsolt Orsolya, a Multi Alarm vezérigazgatója tartotta. Orsolya bemutatta a vállalat útját az AI-alapú távfelügyeleti szolgáltatások világába, és Emmát, a United Call Centers közreműködésével fejlesztett új digitális asszisztenst. Emma már most érezhetően növeli az ügyfél-elégedettséget, bizonyítva, hogy a technológiai partnerekkel való közös fejlesztések valóban átalakító erejű megoldásokat eredményezhetnek.
Ezúton is hálásan köszönjük minden résztvevőnek, hogy jelenlétükkel hozzájárultak az esemény sikeréhez!
Ne maradj le a következő alkalomról! Kövess minket LinkedInen, Facebookon és Instagramon, hogy értesülj a következő Executive Espresso események időpontjáról! A jövőben is folytatjuk az AI, az ügyfélélmény, az innováció és a technológiai átalakulás témáit érintő beszélgetéseinket.
Formáljuk együtt a jövőt!