Három percnyi olvasnivaló azoknak, akik kíváncsiak egy nemzetközi contact center működésének alapköveire
Régi mondás, hogy első benyomást nem tehetünk kétszer, és miért lenne ez másképp a contact center szolgáltatások területén? Az ügyfelek számára az ügyfélszolgálat az élő kirakat, ami alapján megítélik az egyes márkákat, vállalatokat, termékeket és szolgáltatásokat. Egy BPO - business process outsourcing, magyarul üzleti folyamatok kiszervezése - együttműködés során a mi munkatársaink lesznek azok, akiket partnerünkkel azonosítanak, ezért a United Call Centers rendkívül tehetséges, tapasztalt kollégákkal dolgozik, akik akár több nyelven is beszélnek natív szinten. Ez persze csak az első lépés a magas színvonalú szolgáltatások felé vezető úton.
Miért fontosak a nyelvi készségek a contact centerekben?
Amikor partnereink ügyfeleivel kommunikálunk, alapvető elvárás, hogy aki bármilyen kérdéssel fordul hozzánk, az érezze magát komfortosan. Ennek egyik legfontosabb feltétele, hogy ne legyenek nyelvi korlátok a kommunikáció során, legyen szó akár bejövő, akár kimenő ügyfélszolgálatról. Megkönnyíti a helyzetet, hogy a már évek óta alkalmazott at-home modell segítségével potenciálisan bárkivel és bármikor együtt dolgozhatunk a világ bármely tájáról. Tehát ha megbízónk partnert keres a világ bármely országában, mi valószínűleg már ott vagyunk, vagy potenciálisan ott lehetünk.
Magyar nyelven nincs teljesen pontos megfelelője a nemzetközi üzleti életben elterjedt, az adott ágazatban és földrajzi területen elérhető szakemberekre használt "talent pool" kifejezésnek, de a nagy számok törvénye a BPO szektorban is érvényes. Nagyobb, akár globális merítéssel sokkal könnyebb megtalálnunk azokat a kollégákat, akik ideális munkatársaink lehetnek egy-egy adott kampány során. Különösen igaz ez akkor, ha olyan területekről van szó, ahol speciális nyelv- vagy szaktudásra van szükség. Nyelvi akadályok nélkül, azonos kulturális háttérrel sokkal egyszerűbb a kommunikációs, így az ügyfél, aki hozzánk fordul, jó eséllyel már az első hívás során választ kaphat bármilyen kérdésére, hogy legközelebb már egy pozitív élmény birtokában forduljon hozzánk újra. Ez nagyban köszönhető munkatársaink nyelvi, kulturális és szakmai ismereteinek, hiszen több szinten is kapcsolódnak az ügyfélhez, egy nyelvet beszélnek minden tekintetben, ami a kiemelkedő ügyfélélmény egyik alapköve.
Ugyanakkor a közös nyelv és kultúra önmagában nem garantálja a magas színvonalú contact center szolgáltatást. Az operátorok esetében kiemelkedően fontos a barátságos, segítőkész hozzáállás, a megoldásorientált, ügyfélközpontú szemlélet.
Tehetséggondozás a United Call Centersnél
A contact center iparágban, főként az értékesítés területén nem elég nyelveket beszélnünk a sikerhez, ezért úgynevezett soft skill trainingekkel támogatjuk, fejlesztjük munkatársaink készségeit. Személyre szabott egyéni fejlődésterveket készítünk, melyek az operátor személyiségjegyeire épülnek, kiemelve erősségeiket, így jobban megismerhetik önmagukat és a hozzánk forduló ügyfeleket egyaránt. Soft skill képzéseink saját fejlesztésű belső programunk, a United Standard of Excellence (USE) keretein belül valósulnak meg. A sales képzések mellett a programok információbiztonsági, otthoni munkavégzést támogató, vállalati szemlélet és etikai kódex modulokat is tartalmaznak.
A tehetséges munkatársakra számos lehetőség vár egy távmunkában dolgozó contact centerben. A United Call Centers szolgáltatásai ma már minden jelentős világnyelven, és számos egzotikus dialektusban is elérhetők. Mindenki előtt nyitva áll a lehetőség, aki szélessávú interneteléréssel és számítógéppel rendelkezik. Az at-home modellnek köszönhetően rengeteg időt és energiát takaríthatunk meg, melyet egyébként ingázásra fordítanánk, és dolgozhatunk akár a világ bármely tájáról, hiszen voltaképpen mindegy, honnan lépünk be egy felhőalapú rendszerbe.
Teremtsünk értéket együtt!
A United Call Centers kimagasló minőségű ügyféltámogatási, telesales és technikai segítségnyújtási megoldásokat nyújt. Célunk, hogy munkánkkal növeljük partnereink versenyképességét, ismertségét és elismertségét a hazai és nemzetközi piacon. A hagyományos telefonos contact center szolgáltatások mellett a legújabb digitális megoldásokkal, chatbot és livechat technológiákkal, social media marketinggel állunk megbízóink rendelkezésére. Ha pedig az új technológiákat húsz év tapasztalatával ötvözzük, a végeredmény költséghatékony, optimalizált, rugalmasan skálázható szolgáltatás és sikeres együttműködés lesz.