A UCC-nél több mint 20 éve foglalkozunk Call Center megoldásokkal, és közel egy évtizede fejlesztjük digitális marketing szolgáltatásainkat is. Már az utóbbi 1-2 évben is hatalmas változások történtek az online világban, napról-napra változnak a meghatározó trendek. Minden vállalkozás számára fontos, hogy nyomon kövesse az új technológiákat, és hatékonyabb, modernebb szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek.
Az egyik legfelkapottabb, és leggyorsabban fejlődő terület mindneképp a chatbot és az automatizáció. Sok online ügyfélszolgálat kínál chat támogatást, és egyre többen támogatják mesterséges intelligánciával, önkiszolgáló funkciókkal az emberi munkát. Egy jól felépített chatbot képes megválaszolni a gyakori kérdések 90%-át, hogy a szakértők elsősorban az igazán nehéz problémákat oldhassák meg. Az ügyfelek addig is saját kezűleg választhatják ki a megfelelő chatbot menüpontokat, és szükség esetén emberi segítséget is kérhetnek.
„Egy jól felépített chatbot képes megválaszolni a gyakori kérdések 90%-át [...]”
A chatbot igen rugalmas, testreszabható megoldás, amely számos területen bizonyított: ma már a vásárlók a Messengeren keresztül chatbotnak küldhetik be a promóciós kódot a termékről, szálláshelyet foglalhatnak, időpontot egyeztethetnek ügyfélfogadásra, bescannelhetik a telefonjukkal a termékre ragasztott QR-kódot, hogy az ügyfélszolgálat pontosan tudja melyik modelről van szó... és még sorolhatnánk, hiszen közel félszáz chat robotot építettünk fel egy év alatt, tíz különböző szektorban.
Bárhol is légy, sale-es e világban
Az automatizmusok nem csak bejövő ügyfélszolgálati feladatokra alkalmasak. Social media felületek, Facebook, Messenger, és chatbotok segítségével hajszálpontosan megtaláljuk a terméknek vagy szolgáltatásnak kiszemelt célcsoportot. A célzási lehetőségeknek hála, akár egy adott városban élő, bizonyos korosztályba tartozó embereknek is hirdethetünk, akik egy adott téma iránt érdeklődnek. Nézzünk egy konkrét példát!
Egy új partnerünknek kihívást jelent a toborzás, a megfelelő munkaerő megtalálása. Chatbot segítségével képesek vagyunk meghirdetni az adott pozíciót egy adott területen – például, ha fiatal, 18 és 25 év közötti pályakezdő értékesítőt keresnek a 13. kerületben, és annak húsz kilométeres körzetében. A hirdetés (a ráfordított reklámköltség függvényében) az ott élőknek megjelenik és ha érdeklődnek, a chatbotnak már be is küldhetik önéletrajzukat, és időpontot egyeztethetnek az állásinterjúra. Mindezt úgy, hogy a chatbot teljesen a partnerünk arculatát tükrözi, az ő nevük, logójuk szerepel rajta, a UCC „csak” a színfalak mögött kezeli a folyamatokat.
„Egy jól felépített LinkedIn arculat sokat hozzátesz a brand hitelességéhez, sokan itt tájékozódnak a cég hátteréről, kultúrájáról, céljairól mielőtt üzletet kötnek vele, vagy jelentkeznek az állásaira.”
Nem szabad elfeledkeznünk a LinkedInről sem – már Magyarországon is elterjedt, főleg a multik és startupok körében, de a KKV szektor nagy része még várat magára. LinkedInen főként a B2B szegmenst célozhatjuk meg, és itt képviselhetjük a szakma előtt magunkat. Egy jól felépített LinkedIn arculat sokat hozzátesz a brand hitelességéhez, sokan itt tájékozódnak a cég hátteréről, kultúrájáról, céljairól mielőtt üzletet kötnek vele, vagy jelentkeznek az állásaira. Mivel ez is elsősorban hirdetési felület, a UCC által managelt kampányok segítenek érdeklődést kelteni a termékek és szolgáltatások iránt.
Madarat tolláról, weblapot külalakjáról
Napról napra új technikákat tanulunk a webfejlesztésben. A rohamos technikai fejlődés új kihívásokkal állít szembe bennünket, hiszen rengeteg különböző eszközről lehet netezni. A laptopok, asztali gépek, telefonok és tabletek számos generációja van használatban egyszerre, és a mi honlapjainknak mindegyiken egyformán gyorsan kell betöltenie, és egyformán jól kell mutatnia.
„A Z generáció és a felcseperedő Alfa-generáció teljesen más online kultúrát teremtett maga körül, mint az azt megelőzőek.”
Érdemes figyelembe venni a technológiai háttéren kívül a megváltozott fogyasztói szokásokat is. A Z generáció és a felcseperedő Alfa-generáció teljesen más online kultúrát teremtett maga körül, mint az azt megelőzőek. A vállalati kommunikációnak, tehát az online megjelenésnek ehhez kell igazodnia. Ma már a felhasználók egyre kevesebb ideig figyelnek egy adott dologra, fontos az interakció, az érdeklődés folyamatos fenntartása. Interaktív Facebook, LinkedIn és Instagram kampányokkal célzottan oldalunkra irányíthatjuk a figyelmet, ezáltal is forgalmat generálva annak. A láthatáron pedig már megjelentek az új generációs közösségi-média platformok, például a TikTok, melyeket érdemes észben tartanunk a jövőre nézve.
Minden egy helyen, a legjobb helyen
A közösségi média menedzsmentje, a weblapfejlesztés, és az automatizáció külön szakértői területek, egy vállalkozás számára nagy terhet jelent ezen funkciók betöltése. A UCC szakmai stábja segít, hogy cége a kulcsfeladataira összpontosítson, amíg online arculata és ügyfelei biztos kezekben vannak. Testreszabott, egyedi megoldásokat fejlesztünk a megbízói igények alapján, rövid határidők és magas elvárások mellett.
Ön már kialakította online arculatát? Segítünk benne:
Weblap: https://unitedcallcenters.hu
Email: info@unitedcallcenters.hu
Tel.: +36 1 510 0056