A technológia és mesterséges intelligencia fejlődésének köszönhetően mára már az ügyfélszolgálat világában nem csak telefonon keresztül végezhető ügyintézés, rendelés vagy problémabejelentés, hanem multichannel funkciókkal is. Ezek közé tartozik az e-mail, webchat, szöveges üzenet, social media, videóchat és a chatbotok, amiknek a segítségével a vállalatok több platformon is képesek kommunikálni a felhasználókkal, akár egy időben és teljesen automatizálva. A platformalkalmazások által mára már teljesen megváltozott a userek és az internetes szolgáltatások közötti kapcsolat, az intelligens és modern beszélgetéstechnológiának köszönhetően. A legelterjedtebb és legmodernebb formája ennek az új generációs kommunikációs stílusnak a chatbotok alkalmazása vállalati környezetben.
Mik a chatbotok?
A chatbotok olyan alkalmazások, amelyek a Messenger és Viber platformját használják chatfelületként és segítségükkel automatizált beszélgetési folyamat hozható létre ügyfelekkel, partnerekkel, érdeklődőkkel és felhasználókkal. A mesterséges intelligenciával összekapcsolt rendszer azt az érzetet kelti, mintha két felhasználó folytatna beszélgetést, ezáltal válik a kommunikációs folyamat felhasználóbaráttá.
UCC Chatbot szolgáltatások
A United Call Centers innovatív megoldásaival kínál chatbot szolgáltatásokat meglévő és leendő partnerei számára, akik ezáltal az ügyfélszolgálati teljesítményükön, idejükön jelentősen tudnak tökéletesíteni és javítani. Mivel számunkra fontos az „Excellence Everyday” elv, így az általunk felépített chatbotokat rengeteg területen alkalmazzuk és fejlesztjük minőségi szinten. Folyamatosan bővítjük tudásbázisunkat, figyelembe véve az új trendeket és funkciókat. Legyen szó brandépítésről, rendelésről, szolgáltatásismertetésről, termékbemutatóról, e-commerce területről, a UCC átfogó megoldásaival rugalmasan és dinamikusan alakítja ki ezen felületek kidolgozását professzionális szinten, belföldi és külföldi környezetben egyaránt.
Miért pont chatbotok?
A UCC Chatbotjai megfelelő, precíz felépítéssel készülnek el és képesek a hét minden napján, a nap 24 órájában azonnali választ adni, tájékoztatni, ügyfélszolgálatot biztosítani a felhasználóknak, ajánlatkérésre és értékesítésre is alkalmasak egyaránt, valamint pénzt és időt képesek megspórolni, ezáltal a folyamatoptimalizás költséghatékonyságot és minőségi modellt eredményez. Amennyiben a felület nem tud választ adni egy felhasználónak, abban az esetben azonnal továbbítja az üzenetet a UCC szakértői csapatának, akik leghozzáértőbb módon kezelik a folyamatokat.
Saját vállalatunkon belül is folyamatosan alkalmazzuk a chatbotokat, ezzel kihasználva kreatív gondolkodásmódunkat és kimerítve a lehetőségeket. Családbarát munkahelyként, a műanyagmentes július hatására kezdeményeztünk egy belső közösségi játékot a környezetvédelem jegyében, karácsony alkalmából pedig úgy döntöttünk, hogy megalkotjuk a UCC saját meséjét olyan gyermekek részére, akik nem tudják a szüleikkel tölteni az ünnepeket. Így született meg az E-Mese egy időben a Mesél a Call Center projektünkkel.
Felkeltettük az érdeklődését?
Lépjen kapcsolatba velünk és kérjen ajánlatot, hogy marketing és értékesítési folyamatait optimalizálhassa a UCC Chatbot szolgáltatásával!