Átadták az idei Üzleti Etikai Díjakat

Idén már 22. alkalommal ítélték oda az Üzleti Etikai Díjat, amit minden évben olyan hazai vállalkozások kapnak meg, amelyek felelős tevékenységükkel, gondolkodásukkal, az emberek, a környezet és a társadalom érdekeivel összehangolt működésükkel példát mutatnak ügyfeleiknek, és tágabb értelemben az üzleti szféra minden szereplőjének.

November 25-én négy kategóriában összesen tíz cég érdemelte ki az összesen egyszer megszerezhető elismerést.

Kisvállalat kategória: Ferling Kft., Bárczy Környezetvédelmi Kft., Recobin Kft., SunnySystem Bt.

Középvállalat kategória: GET Kft., Kresz & Fiedler Kft.

Nagyvállalat kategória: Karsai Holding Zrt., PLAN Zrt.

Multinacionális vállalat kategória: Michelin Hungária Kft., Cloud Network Technology Kft.

A középvállalat kategória egyik tavalyi nyerteseként idén mi is részt vettünk a pályázatok elbírálásában. Kozma Richárd, a United Call Centers ügyvezető igazgatója ennek kapcsán a következőket mondta el:

"Időigényes, de nagyon szép feladat volt a benyújtott anyagok lelkiismeretes értékelése, hiszen közel 40 cég pályázatát kellett végigolvasnunk. A napi feladatok mellett az ilyesmi nem kis kihívás egy BPO ügyfélszolgálatokat üzemeltető cég számára, ahol még a karácsonyt követő napok sem tekinthetők csendesebb időszaknak, nemhogy az ősz vége. Mégis örömmel tettünk eleget a felkérésnek, hiszen rengeteg olyan elképzelést, koncepciót ismerhettünk meg, amelyek számunkra is inspirációként szolgálnak. Egy ilyen díj ugyanis nem csak elismerés; meg kell tudni szolgálni azt, nem csak azelőtt, hogy elnyernénk, de utána talán még inkább. Gratulálunk az idei díjazottaknak, és persze azoknak is, akik ezúttal még nem kerültek a tíz közé, hiszen rengeteg ösztönző gondolattal találkoztunk minden pályázatban." 

A díjátadóról és az idei díjazottakról a PP Konferencia weboldalán részletes beszámoló olvasható!