A UCC nyerte a TITAN Business Awards díját az ügyfélszolgálati AI kategóriában

Nagy örömmel osztjuk meg a hírt, hogy a UCC elnyerte a rangos TITAN Business Awards díjat,  ügyfélszolgálati - mesterséges intelligencia kategóriában. 

Elismerésünk újabb kiemelkedő eredményt jelent a UCC számára, miután legutóbb az amerikai Stevie® Awards-on is nyertesként ismerték el AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásainkat. Olyan vállalatok mellett kerültünk díjazásra, mint a HP, az Amazon, vagy a Meta.

A TITAN Business Awards a leginnovatívabb vállalatokat, szolgáltatásokat és vezetőket ismeri el világszerte. Az idei versenyen, amelyre több mint 50 ország 1200 vállalata nevezett, elkötelezettségünk és innovációnk kiemelkedett a zsűri előtt, így azon kevesek közé tartozhatunk, akik platina szintű díjazásban részesültek. 

Pályázatunk középpontjában a UCC AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásai álltak:

  • aiden.agent – Az aiden.agent a legfejlettebb mesterséges intelligencia technológiákat integrálja. Akár 40 nyelven képes kommunikálni, szóban és írásban egyaránt.
  • aiden.analytics – A vállalat kommunikációjának akár 100%-át ellenőrzi, biztosítja az átláthatóságot, a proaktív panaszkezelést, kiküszöböli a jogi és minőségi kockázatokat, javítja az ügyfélélményt, optimalizálja a költségeket, ezáltal növeli a bevételt.
  • aiden.apps – Eszközeink a back-end folyamatok optimalizálásának széles skáláját fedik le, az AI-alapú garanciakezelési folyamatoktól az ügyfélszolgálatokat támogató tudásbázisig.

AI-megoldásaink újradefiniálják az ügyfélszolgálatok működését azáltal, hogy hatékony, személyre szabott szolgáltatást biztosítanak, ezzel világszerte emelik partnereink ügyfélszolgálatának színvonalát.

A díjról és pályázatunkról hamarosan bővebb információval jelentkezünk, kövessenek minket social média platformjainkon!