„A UCC-nél az innováció minden tevékenységünk alapját jelenti.” – mondta Juhász Zsolt Máté, a United Call Centers CEO-ja. „Ez az elismerés csapatunk agilitásának és kreativitásának köszönhető, akik folyamatosan azon dolgoznak, hogy ügyfeleink és az iparág változó igényeit kielégítő megoldásokat hozzanak létre.”
„Az emberiség az innovációra támaszkodik, hogy jobbá tegye életünket és bolygónkat.” – nyilatkozta Russ Fordyce, a Business Intelligence Group vezérigazgatója. „Nagy öröm számunkra, hogy a United Call Centers-t kiemelhetjük, mint az innováció globális szinten is meghatározó példáját.”
A 2025 BIG Innovation Awards olyan szervezeteket ünnepel, akik feszegetik a határokat, ezzel előremozdítják az iparágat. A United Call Centers továbbra is élen jár a hibrid-generatív mesterséges intelligenciát alkalmazó chatrendszer megoldások terén, amelyek tudásbázisuk által maximalizálják a válaszaik pontosságát. Ez az innováció lehetővé teszi a zökkenőmentes, személyre szabott ügyfélinterakciókat, miközben háttérrendszere által garantálja a maximális pontosságot.
A díj elnyerésével a UCC olyan neves vállalatok közé csatlakozik, mint a Cisco, az IBM és az Intel Ignite. A folyamatos fejlesztések által, élvonalbeli ügyféltámogatási technológiát nyújtva a United Call Centers célja, hogy ügyfelei sikerét támogassa, és világszerte kiemelkedő ügyfélélményt biztosítson.