Piackutatás

A United Call Centers élen jár a piackutatás és a számítógéppel támogatott telefonos interjúztatás (Computer-Assisted Telephone Interviewing, CATI) területén. Rövid- és hosszútávú kampányok, folytonos szolgáltatások egyaránt megvalósíthatóak az ergonómiailag és infrastruktúrálisan is kiemelkedő minőségű call center egységben. A United Call Centers számos iparágban nyújt magas színvonalú szolgáltatást a felhasználói-élmény kiértékelése és az elégedettségmérés területén, illetve ún. „back office” tevékenységek megszervezésében. A nagy volumenű bejövő és kimenő hívások kezelésére alkalmas technológiai háttér az ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszeren alapszik és ennek szellemében kerül a szolgáltatás kialakításra és vezetésre. Ez teszi lehetővé ügyfeleink ismertségének és megítélésének megerősítését, a kimagasló ügyfélélmény biztosítása mellett.

A United Call Centers a szolgáltatás kivitelezéséhez minden humán és technológiai erőforrást magas szinten biztosít, és a siker garanciája az ügyfélközpontú, segítőkész operátorok kiválasztása. Az omni-channel, azaz minden kommunikációs csatornát magába foglaló kiszervezett contact center lehetővé teszi a telefon, email, és közösségi média csatornát magába foglaló szolgáltatások biztosítását. Piackutatás, kimenő hívások indítása, értékesítés, és felhasználói elégedettségmérés mellett számos területen megbízható partner a United Call Centers. Adatbáziskezelés, adatbázis-karbantartás, közösségi média management egyaránt megtalálhatóak szolgáltatásaink között. Partnereink bizalmát az együttműködés során tanúsított ügyfélközpontú hozzáállás és szakértői szemlélet gyakorlatával nyertük el, és Ügyfeleink egyöntetűen a United Call Centers vezetésének az SSC szektorban nyújtott kiemelkedő teljesítményét visszhangozzák.

A United Call Centers rugalmas, az Ügyfél igényeit tökéletesen lefedő megoldások kialakításában gyakorlattal rendelkező cég. Célunk az innovatív technológiai megoldások gyakorlati alkalmazása, többek között a Robotizált Folyamatautomatizáció (Robotic Process Automation, RPA) felhasználása a maximális ügyfélélmény érdekében. A klasszikus marketing megoldásoknál magasabb felhasználói elégedettség, és megnövekedett vásárlási potenciál érhető el a közösségi média és a chatbotok integrációjával, intelligens felugróablakok használatával. A United Call Centers az innovatív call center technológiai megoldások segítségével átfogó képet ad a szolgáltatás életútjáról. A contact center összetett szoftveres háttere a szolgáltatás folytonos, real-time monitorozását és minőségellenőrzését lehetővé téve biztosítja számunkra a folytonos szolgáltatás-fejlesztést és teljesítménynövelést.