Pénzügy

A banki szektor és a pénzügyi technológiai cégek mind egy megbízható, szakértői partnerre kívánják bízni az ügyféltámogatási szolgáltatásaikat. A United Call Centers kiterjedt tapasztalattal bír a contact center megoldások kialakításában, és partnerei között szerepelnek a hazai és nemzetközi pénzintézetek legjelentősebb képviselői egyaránt. Ügyfeleink egyöntetűen a United Call Centers ügyfélközpontú hozzáállását és a részletekre való gondos odafigyelését visszahangozzák. Megbízható szolgáltatásaink alapja a korszerű, az SSC ipar elvárásainak megfelelő, infrastruktúrálisan és ergonómiailag is kimagasló minőségű call center egység.

Az ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszer szerint működő Shared Service Center, és az ennek szellemében történő szolgáltatásirányítás a garancia a United Call Centers által biztosított kiemelkedő ügyfélélményre. Az ügyféltámogatás mellett cégünk magabiztosan nyújt kimenő hívásindítással történő telemarketing és értékesítési, lead generation (tehát új ügyfeleket eredményező) és kintlévőség kezelési szolgáltatásokat. Az általunk – de Ügyfeleink nevében – nyújtott szolgáltatások rövid- és hosszútávon egyaránt a partnereink ismertségének és megítélésének megerősítését eredményezik, és javítják versenyképességüket.

Nem csak a pénzügy, de más iparágak, úgy mint az élelmiszeripar, autógyártás, energetika, olajipar, szórakoztatóipar, turizmus, egészségügy, piackutatás, és távközlés területén is kimagasló ügyfélélményt biztosít partnereinek a United Call Centers. Időpontfoglalás, logisztikai segítségnyújtás, help-desk és technikai segítségnyújtás, és ügyfélelégedettségi felmérések is szolgáltatásainak folyamatosan bővülő listájába tartoznak. A siker garanciája a segítőkész, ügyfélközpontú operátorok kiválasztása, és a csapattagok folyamatos továbbképzése és fejlesztése.

A United Call Centers testreszabott szoftver megoldások kidolgozásában is jártas. Szoftverfejlesztői tapasztalatunknak köszönhetően, partnereink részére az egyedi igények lefedése is magas színvonalon történik. A szoftverpiacon kínált termékek gyakorta olyan funkciókat is tartalmaznak, melyeket a vásárló nem használ ki, illetve lehetnek az ügyfélnek olyan sajátos belső folyamatai melyekre nincs készen kapható megoldás. Ilyen esetekben ajánljuk partnereinknek egy közösen kifejlesztett szoftver kialakítását, melynél teljesen szabad kezet kapnak a funkciók kiválasztásában és a kezelőfelület megtervezésében. Ugyanilyen rugalmasságot tanúsít a United Call Centers az ügyféltámogatási megoldások kivitelezésében is. Partnereink gyakran fordulnak a contact center implementációban szakértő csapatunkhoz egyéni igények kidolgozásáért, melyek tökéletesen lefedik ügyféltámogatási szükségleteiket.