United Call Centers

Olajipar

A United Call Centers partnerei között tudhatja a globális és a hazai olaj- és üzemanyagipar képviselőit egyaránt. Köszönhetően a kiterjedt szakmai tapasztalatnak a BPO és SSC szektorban, rugalmas, innovatív contact center megoldásokkal biztosítjuk a kimagasló vásárlói élményt az általunk – de Ügyfeleink nevében- nyújtott szolgáltatásainkkal. Ezen szolgáltatások magukba foglalhatják az ügyféltámogatást, bejövő és kimenő hívások kezelését a nap 24 órájában, az év minden napján, a technikai segítségnyújtást, és végül, de nem utolsósorban a telefonos értékesítést és telemarketinget is. A United Call Centers célja, hogy a maximális ügyfélelégedettség biztosítása útján elősegítse partnerei ismertségének és megítélésnek a megerősítését, ami rövid és hosszú távon a versenyképesség megtartását eredményezi.

Az olajiparban, mint ahogy a más háttérrel rendelkező partnereink esetében is, kiemelten fontos az adatbiztonság és a technológiai infrastruktúra védelme. A United Call Centers ergonómiailag és infrastruktúrálisan kiemelkedő minőségű contact center egysége lehetővé teszi, hogy maximális adatbiztonság mellett történjen az ügyféltámogatási információk tárolása és védelme. Az ISO 9001:2008 minőségbiztosítási keretrendszer teljes körű ismerete, és az ennek szellemében történő szolgáltatásvezetés a garancia arra, hogy az SSC szektorban elvárt kiemelkedő minőséggel kerüljenek a partnereink adatai tárolásra és feldolgozásra. Redundáns technológiai architektúránk folyamatos szakértői felügyelet alatt képezi kiváló szolgáltatásaink gerincét, és az ügyfeleinkkel közösen kidolgozott üzleti folytonossági tervek biztosítják a rendkívüli változások gyors és hatékony kezelését.

Az egészségügyi, pénzügyi, élelmiszeripari, telekommunikációs, és a szórakoztatóipari szektorban is jelen lévő ügyfeleink mind a United Call Centers által nyújtott szolgáltatások megbízhatóságát és stabilitását méltatják. Ezen szolgáltatások ún. „omnichannel”, azaz minden kommunikációs csatornát magukba foglaló projektek keretein belül valósulnak meg. A United Call Centers egyetlen partnerként képes kezelni a telefonos, email, és közösségi média csatornáinak felügyeletét, ezáltal költséghatékony és eredményes megoldást kínálva az ügyféltámogatást kiszervező ügyfeleinek. A többcsatornás kommunikáció napjaink egyik legfontosabb eszköze a vállalkozás ismertségének és megítélésének a megerősítéséhez, és összetett telemarketing szolgáltatásaink biztos alapot nyújtanak a partnereink további, gyors ütemű bővüléséhez és fejlődéséhez.