Legfrissebb híreink

Neonomád munkatársak tökéletes nyelvtudással

Neonomád munkatársak tökéletes nyelvtudással

Az ügyféltámogatás világában, és máshol sem lehet az első benyomást megismételni. Az ügyfelek az alapján ítélik meg a cégeket, ahogyan képviselik őket, tehát ahogyan az ő munkatársaik beszélnek. Éppen ezért a United Call Centers rendkívül tehetséges, tapasztalt kollégákkal dolgozik, akik anyanyelvi szinten beszélnek akár több nyelven is. Így amikor Partnereink ügyfeleivel kommunikálunk, mindig arra törekszünk, hogy komfortosnak érezzék magukat.

Miért fontosak a nyelvi készségek a Contact Centerekben?

Az otthoni munkavégzés segítségével bárkivel, bármikor együtt dolgozhatunk, azokkal a kollégákkal, akik tökéletesen illenek az ügyfelekhez. Nyelvi akadályok nélkül, gyorsabban közös nevezőre jutnak és jó eséllyel már az első telefonhívás során megoldódik az ügyfél problémája. Ez a munkatársaink nyelvi, kulturális és szakmai ismereteinek is köszönhető, mivel több szinten is kapcsolódnak az ügyfélhez, egy nyelvet beszélnek minden tekintetben, mely a kiemelkedő ügyfélélmény alapköve.

A kultúra természetesen nem az egyedüli faktor a minőségi ügyféltámogatásban. Az operátorok esetében kiemelkedően fontos a barátságos, segítőkész hozzáállás, a megértő szemlélet, amely miatt képesek elváráson felül teljesíteni. Manapság a vállalatok egyedül akkor számíthatnak zajos sikerekre, ha ügyfélközpontúak. A United Call Centers számos stratégiát dolgozott ki az évek során a Partnerei ügyfeleinek megtartására és elégedettségének növelésére, ezek közül mutatunk be egyet.

Tehetséggondozás a UCC-nél

A contact center iparágban, és főként az értékesítésben nem elég nyelveket beszélni a sikerhez. Ezért úgy nevezett soft skill trainingekkel támogatjuk, fejlesztjük munkatársaink készségeit. Személyre szabott egyéni fejlődésterveket készítünk, melyek az operátor személyiségjegyeire épülnek, azok erősségeit emelik ki, ezáltal jobban megismerhetik önmagukat és ügyfeleiket. Ez saját fejlesztésű belső képzési programunk, a United Standard of Excellence (USE) keretein belül valósul meg. Mivel a UCC tevékenységi köre elsősorban értékesítésre alapszik, képzéseink szinten értékesítési fókuszúak. A sales képzések mellett, a képzési programok információbiztonsági, otthoni munkavégzést támogató, vállalati szemlélet és etikai kódex modulokat is tartalmaznak.

Számos lehetőség vár a tehetséges munkatársakra az otthoni munkavégzéssel működő contact center szolgáltatásokban. A United Call Centers minden európai nyelven támogatja ügyfeleit, angol, francia, holland, olasz, spanyol nyelveken például. Mindenki előtt nyitva áll a lehetőség, aki szélessávú Interneteléréssel és számítógéppel rendelkezik. A távmunka által létrehozott neonomád életmód hozzáadott értéke például a rengeteg megtakarított idő és energia, melyet máskor ingázásra fordítanánk.

Teremtsünk értéket együtt

A United Call Centers kimagasló minőségű Ügyféltámogatási, Telesales és Technikai segítségnyújtási megoldásokkal szolgál Partnereinek. Célunk, hogy az általunk, de Partnereink nevében nyújtott szolgáltatásainkkal megőrizzük versenyképességüket, és növeljük ismertségüket és elismertségüket a hazai és nemzetközi piacon. A UCC legújabb digitális megoldásokkal növeli ügyfelei és saját hatékonyságát, úgy mint chatbot technológia, és social media marketing, melyeket húsz év tapasztalatával ötvözünk.


Forduljon hozzánk bizalommal, hogy segíthessünk:
Weblap: https://unitedcallcenters.hu
Email: info@unitedcallcenters.hu
Tel.: +36 1 510 0056