United Call Centers
Miért a UCC?
Miért a UCC-t válassza?

Még mindig saját maga toborozza, képzi és menedzseli call centeres munkatársait?

Még mindig jelentős költségeket emészt fel a házon belüli ügyfélszolgálat üzemeltetése?

A kiszervezett call center szolgáltatója állandóan magas, fix költségeket jelent?

Zavarja a rugalmatlan költségmodell amely nem követi a kereslet változásait?

blank

Ha bármely kérdésre IGEN a válasz, itt az ideje, hogy ügyfélszolgálatát magasabb színvonalra, otthoni munkavállalókkal támogatott környezetbe emelje. Fedezze fel a United Call Centers előnyeit, mely új megközelítést alkalmaz az ügyfélszolgálatban, felhő-alapú technológiákra, online HR folyamatokra épülő szolgáltatásokkal, melyek növelik a szolgáltatás minőségét, példátlanul rugalmasak, és bármilyen nyelvet vagy nyelvjárását támogatnak költséghatékonyan.

A vásárlói elvárások folyamatos növekedésével és az ezzel párhuzamos, piaci által diktált pénzügyi nyomással a cégek kénytelenek egyszerre megfelelni a minőségi növelésének és a költségek csökkentésének kihívásaival. Míg a hagyományos call centerek és telemarketing cégek jelentős hatékonyság növelést értek el a múltban, elérték azt a határt ahol nem lehet több megtakarítást nyújtani a minőség feláldozása nélkül. A cél lehetetlennek tűnik hagyományos contact centerek számára...

Szerencsére, a legújabb technológiai fejlesztések és áttörések új megoldásokat kínálnak a régi és új ügyfelekkel való közvetlen kapcsolattartásra. Egészen az elmúlt évtizedig elképzelhetetlen volt, hogy otthonról dolgozzunk, de a felhő-alapú technológiával ez a munkarend valósággá vált. A United Call Centers élen jár a de-centralizált contact center megoldások kialakításában, amelyekkel segít az Ön vállalatának a minőség növelése mellett költségeket csökkenteni.

A United Call Centers megoldása a 21. század call centerének világszínvonalú megvalósítása felhő-technológiák segítségével, mely lehetővé teszi hogy a vállalatok csökkentsék legfőbb kiadásaikat (vagy a kiszervezés költségeit) azáltal, hogy a fizikai irodák infrastrukturális költségeit eltávolítja az ügyféltámogatási folyamatból, lokációtól függetlenül bárhonnan toborozhat munkatársakat és a vetélytársak által elérhetetlen hatékonyságnövelést biztosít.

blank
Szeretné megvalósítani elképzeléseit?

Keresse szakértőinket

A világ gyorsabb mint valaha! Ne hezitáljon, kérjen ajánlatot egy lépésben itt!

Gyors és skálázható

Egyedi kapacitás

Mindig a megfelelő számú szakértőket biztosítjuk rövid határidők mellett még nagy volumenű feladatok vagy váratlanul megnövekedett kereslet esetén is.

Gyors reakcióidő

A munkatársak számát leszámítva, a folyamatok tartalma és technikai paraméterei azonnal megváltoztathatóak. Online tréning rendszerünk és folyamatainknak hála azonnal biztosítjuk kollégáinknak a legfrissebb információkat és tudást.

Tapasztalta már, hogy egyszer munkatársai nem győzik kapkodni a telefont és teljesen lemaradnak feladataikkal, máskor pedig ölbe tett kézzel ülnek hívásokra várva? Volt már, hogy értékteremtő feladatok helyett nagy mennyiségű, monoton adminisztrációra pazarolták értékes munkaóráikat? A munkaerő tervezésénél és beosztásánál a legtöbb cég az ügyfélszolgálat maximális kihasználtságát veszi figyelembe. Ennek biztosítására egy állandó – és gyakran szükségtelenül nagy, rugalmatlan, és költséges – rendszert tartanak fenn, emiatt pedig képtelenek követni a változó piaci igényeket. A United Call Centers megoldása hatékonyabb ettől a hagyományos megoldásnál, mert képes az erőforrásokat skálázni, azaz igény szerint növelni és csökkenteni. Ha több munkaerőre van szükség a közelgő szezon miatt, mi rögtön biztosítjuk. Ha kevesebb is elég, nem probléma. A United Call Centers valós időben figyeli igényeit és ennek megfelelően szolgálja ki szükségleteit.

Költséghatékony

A hagyományos call center környezetben a cégek hatalmas állandó költségekkel kell számoljanak, ami nem teszi lehetővé, hogy kövessék a piaci igényeket, és mindig maximális kihasználtságra kell tervezzenek. A munkatársak időbeosztásánál figyelembe kell venni, hogy sok időre van szükségük mire a munkahelyre utaznak. Bár korábbi statisztikák előrejelzést adhatnak a várható keresletről, a hagyományos call centerek nem tudnak hatékonyan, gyorsan reagálni a váratlan eseményekre, ami vagy többletköltségeket jelent (amikor olyan kevés a megkeresés, hogy a munkatársaknak nincs mit csinálni, és nincs kihasználva a munkaidejük) vagy csökkenő minőséget (a kollégák nem tudnak minden ügyfelet minőségi ellátásban részesíteni, ezért elégedetlenek a vevők).

A megoldásunk csökkenti az állandó költségeket és drámaian megnöveli a rugalmasságot, mivel a virtuális call center a hívásokat és megkereséseket a munkatársaink otthonába irányítja. A központi, fizikai telephely kiiktatásával jelentős költségcsökkentést érünk el, amíg az Ön cége a vállalatuk értékteremtő feladataira összpontosíthat, amiben Önök a legjobbak. A United Call Centers által biztosított platform biztonságos, gyors, skálázható, a magas szintű ügyfélélmény biztosítása mellett. Nemcsak globális méretű munkaerőt biztosítunk (Észak-Amerikát, Európát, Afrikát és Ázsiát is beleértve), de a munkatársaknak is olyan környezetet biztosítunk amelyben kiteljesedhetnek. Azt és olyan munkát vállalhatnak, amit szeretnek és amiben jók, akkor, amikor ők akarják. A United Call Centers mind a Partnerei, mind munkatársai részére előnyös modellt jelent a bejövő és kimenő ügyfélszolgálat üzemeltetésére. A technológiai előrelépéseket kihasználva olyan munkaerőpiacot teremtünk ahol nincsenek többé határok, kiteljesítve az Ön cégében rejlő lehetőségeket.

Anyanyelvi támogatás bármely nyelven

Globálisan több mint 2000 volt és jelenlegi kollégát számláló közösségünkben saját magunk toborozzuk és képezzük szakértőink segítségével a tehetséges munkatársakat, hogy szinte bármely nyelven vagy dialektusban hívásokat, e-maileket, vevői visszajelzéseket, és chat üzeneteket kezeljenek a legmagasabb színvonalon.

A United Call Centers fejlett, piacvezető megoldásokat kínál kimagasló nyelvi és stratégiai lehetőségekkel. Az év minden napján, 24 órában elérhetőek vagyunk és több mint 150 nyelvet támogatunk, úgy mint: angol (amerikai, brit), német (svájci, osztrák), spanyol, francia, arab, orosz, Magyar, román, moldáv, olasz, szlovák, szerb, portugál (európai, brazil), horvát, tagalog, török, indonéz, holland, flamand, ukrán, cseh, hindi, filipino, görög, dán, lengyel, urdu, svéd, japán, thai, kínai (mandarin, kantoni, wu, jin), koreai, norvég, albán, szlovén, panjabi, macedón, bolgár, bengáli, bosnyák, cebuano, katalán, finn, szvahili, Afrikaans, héber, haiti kreol, vietnámi, marathi, tamil, visayan, perzsa, maláj, telugu, gujarati, litván, Pushto, izlandi, örmény, afar, Ndonga, bangla, yoruba, fehérorosz, zulu, sotho, oshiwambo, sindhi, kalaallisut, igbo, aymara, lao,szingaléz, burmai, bahasa, lett, nepáli, sona, georgiai (grúz), luxemburgi, montenegrói, berber, ganda, awadhi, észt, lingala, északi számi, baszk. Ha nem látja az Ön által kért nyelvet, keressen minket bizalommal.

Kimagasló minőség

Egyedi minőségbiztosítási folyamatok

Miközben kollégáink hívásokat kezelnek, a supervisorok élőben behallgatnak a hívásokba és figyelik hatékonyságukat. A minőségbiztosítók objektív követelmények alapján értékelik a munkájukat, a supervisoroktól függetlenül. A híváskezelést trénereink egyéni fejlesztési tervekkel, szituációs gyakorlatokkal támogatják.

Tanító vezetői hozzáállás

Minden munkatárs teljesítményét visszajelzéseken keresztül mérjük, elemezzük és fejlesztjük. A hozzánk csatlakozó kollégák integráló tréningen vesznek részt, és egy tesztet követően egyéni értékelést kapnak mely személyes fejlődési tervük alapja. A coaching program végigköveti a munkatársat a vállalatnál töltött életútja során.

Felelős szolgáltatásvezetők

Naprakész, gyorsan reagáló ügyfélkapcsolati vezetőket bocsátunk Partnereink rendelkezésére, hogy napi szinten kapcsolatot tartsunk.

Redundás rendszerek

Mivel teljesen decentralizált felépítésű, otthoni munkarendben, felhő-alapú erőforrásokkal és redundáns adantközpontokkal dolgozunk, a United Call Centers sokkal magasabb szintű üzleti folytonosságot nyújt mint bármely hagyományos contact center model. A United Call Centers zavartalanul működik még természeti katasztrófák, társadalmi problémák, vagy járványok esetén is.

A United Call Centers üzleti folytonossági eljárásai:

  • Fizikailag szeparált munkaerő a szolgáltatásszint biztosítására
  • Redundáns szoftver és hardver erőforrások
  • Redundáns kialakítású call center rendszerek
  • Több helyszínen elosztott adatmentési és helyreállítási rendszerek
  • Logikailag és fizikailag redundánsan elosztott hálózati és szervererőforrások
  • Logikailag és fizikailag redundáns DNS minden domain névhez és DNS kapcsolathoz
  • Vészhelyzet-forgatókönyvek külső és belső jelentős üzletet megszakító eseményekre
Robusztus és biztonságos

Adatkezelés

Szabályozott adatkezelési folyamatokat alkalmazunk, testreszabható riportokkal abban a formában és olyan tartalommal, ami az ügyfél igényeinek megfelelő.

Informatikai biztonság

A hívásinformációk biztonságos és redundáns adatközpontokban kerülnek tárolásra. Világszínvonalú technológia, szigorú titkosítás eljárások és szabályozott munkafolyamatok garantálják a biztonságot. Semmilyen ügyféladatot nem tárolunk a munkatársak helyi számítógépein.

Fizikai biztonság

Infrastruktúrálisan kiemelkedő adatközpontjainkban 7/24 őrszolgálat, kamerás megfigyelés (kül- és beltéren egyaránt), behatolás-észlelés és riasztóberendezés, automatikus menekülésgátló ajtók nyújtják a lehető legmagasabb szintű védelmet. A belépési logokat folyamatosan monitorozzuk és megőrizzük, hogy megakadályozzuk az esetleges behatolásokat, a belépési kártyákat azonnal letiltjuk ha elhagyják, ellopják, vagy megsérülnek.

Különleges üzletfolytonosság

Országos hálózatunk és redundáns rendszereinknek hála a folytonos működés zavartalanul biztosított járványok, természeti károk, vagy más zavaró tényezők esetén is.

Transzparens és proaktív kommunikáció

Érthető kommunikációval, gyors visszajelzéssel és átlátható működéssel szolgálunk Partnereinknek, lehetővé téve hogy minden munkafolyamatot lekövethessenek.

Testreszabott szakértői csapat

Az Ön ügyfeleihez leginkább illő munkatársak kiválasztása

Minden ügyfélnek azt a megoldást kell nyújtani ami lefedi igényeit. Változó világunkban, ahol minden testreszabott és egyéni, a kommunikáció módja és az információ mennyisége is az ügyféligényekhez kell, hogy igazodjon a siker érdekében. A United Call Centers rendszere lehetővé teszi a személyi erőforrásuk optimalizálását, mert a megfelelő számú munkatársat biztosítja a megfelelő időben, megfelelő készségekkel, megfelelő helyen, az elvárt szolgáltatás szinten. A United Call Centers a globális munkaerőpiacról toboroz, így az otthoni munkavállalók biztosítják azt a választékot amit napjaink feszített tempójú gazdasága diktál. Ilyen tehetséges munkatársak segítségével könnyedén fenntartjuk a szerződött szolgáltatási szinteket és növeljük a call center hatékonyságát.

Társadalmi felelősségtudat

Új munkahelyek létrehozása

Büszkék vagyunk arra, hogy otthoni munkarend biztosításával világszinten biztosítjuk a magasan szakképzett, de hátrányos helyzetű, fejlődő országokban, elszigetelten élő szakértőknek, hogy munkát találjanak, beleértve a szakképzett, de hátrányosan kezelt dolgozókat is.

Világszínvonalú otthoni munkarend

Megoldásaink rengeteg költségmegtakarítást jelentenek nemcsak Partnereinknek de munkatársainknak és háztartásaiknak is. Nincs szükség napi ingázásra a munkahelyre, költséges munkahelyi étkeztetésre vagy dress codenak megfelelő drága öltözködésre.

Családbarát környezet és közösségi kapcsolatápolás

Munkatársaink több minőségi időt tölthetnek családjukkal és helyi közösségeikkel, ezáltal motiváltabbak és boldogabbak, mert nem utazással töltik idejüket, és annyit dolgoznak amennyit cask akarnak.

Jelentősen csökkenő károsanyag-kibocsátás

Az otthoni munkavégzés, mivel nem szükséges hozzá utazni, nagy mértékben csökkenti a károsanyag-kibocsátást, ezáltal védve környezetünket.