United Call Centers
Managerprogram - UCC

Karrierprogram - UCC

Légy részese a jövőnek!

Managerprogram - UCC

Reggeli beszélgetés és kávé

"Minden jó, ha jó a reggel!" - a remek csapat már félsiker, egy kellemes tea vagy kávé társasága pedig garantálja az aznapi lendületünket. Persze a felkészültség is kötelező elem az egyenletben, azoban nem titok: a napindító vezetői meetingek nálunk mindig jó hangulatban telnek.


Egyéni fejlesztések, avagy építőköveink

A visszaigazolás elengedhetetlen, nemde? Így fejlődünk, gyarapodik tudásunk - vezetőként minden lehetséges eszközzel építjük egymást. Személyes értékeléseink során elemezzük, értékeljük kollégáink munkáját, hívásbehallgatások, vélemény- és ötletcsere, visszajelzések segítségével. A kimutatások mellett sokat tanulunk egymásról, egymástól - ezért is helytálló a gondolat: "More than business."

Managerprogram - UCC

Managerprogram - UCC

Csoportmeetingek, brainstorming

A pont, ahol az információk összeérnek - nem egy könyvajánlóból idézünk, mi így neveztük el a nagy meetingeket. Információt cserélünk, stratégiai lépéseket veszünk át, ügyes-bajos dolgokat oldunk meg rövid időn belül: javító intézkedések, tanulságok, szakmai újdonságok. Ha végzünk, megyünk is, méghozzá oda, ahol éppen szükség van ránk.


Riportok, majd a munkanap lezárása

A riportok készítése során összefésüljük az adott területre vonatkozó statisztikákat, eredményeket. Célszámokat egyeztetünk, fejlődési pontokat tűzünk ki, ezeket pedig továbbítjuk a megfelelő címzetteknek. Természetesen jól bevált rendszerben dolgozunk, így teher nem nyomja a vállunkat: a nap eleji vagy végi riportálás tökéletes visszajelzés az aznapi munkánkról, ami motiválóan hat számunkra.

Managerprogram - UCC

Tarts velünk, válts, élj a lehetőséggel!

,,2015 nyarán találtunk egymásra, a UCC és én. Először operátorként, majd pár hónap múlva már a Back Office csapat tagjaként dolgoztam, később pedig a UCC kiválasztási programján is megmérettettem magam: mentor lettem. Fő feladatom a people management és a szakmai támogatás volt, újabbnál újabb megbízások keretein belül. Mivel a cégünk folyamatosan nő, így a menedzsment is szélesebbé vált, tapasztalataimat és tudásomat átadva Campaign Coordinatorből Senior Campaign Coordinatorré váltam. Jelenleg is ebben a pozícióban dolgozom, imádom a változatosságot, és persze a pörgést. A UCC nemcsak fejlődést, de családot és barátokat is adott nekem, amiért minden nap hálás vagyok!”

Nagy Evelin @Senior Campaign Coordinator
Nagy Evelin - Managerprogram

,,Hiszek benne, hogy életünket leginkább emberi kapcsolataink határozzák meg. Közös történetem a UCC-vel 2014 novemberében kezdődött, amikor telefonos operátorként kerültem a csapatba. Négy hónap múlva mentor, majd 2015 végétől belső kiválasztásunknak köszönhetően a Supervisor team tagja lettem. Az elkövetkező két évben a közös céljaink elérése érdekében legfontosabb feladatomat a csapatunk motiválása és támogatása jelentette. 2017-től Marketing és PR csapat vezetőjeként segítem a UCC-t. Szeretem a kreativitást igénylő feladatokat minél hatékonyabban megoldani, hiszen cégünk ügyfélkezelési fókusszal, rengeteg ügyféllel bír, így minden nap egy új kihívás, ami mindennél jobban motivál!”

Perge Levente @Senior Marketing/PR Manager
Perge Levente - Managerprogram