Karrierprogram

Karrierprogram - UCC

Légy részese a jövőnek, hiszen azt mi formáljuk. Hiszünk abban, hogy a képességek fejleszthetők, a munka lehet motiváló, csak egy jó csapat szükséges hozzá. Tarts velünk, válts, élj a lehetőséggel!

Jelentkezem

Karrierprogramunk lehetőséget biztosít a rejtett készségek előtérbe kerülésére, a vezetői ambíciók beteljesítésére, és nem utolsó sorban kimozdít a komfortzónádból – ne aggódj, csak annyira, amennyire te is akarod.

Adódik a kérdés: karriered során dolgoztál már valaha csapatban? A válasz valószínűleg igen, így te is tudod, a csapatmunka egyidejűleg lehet egyszerű és bonyolult. Egyszerű, hiszen a több szem többet lát elv érvényesül, és mindenki a legjobbját nyújthatja, szakterületétől függően. Azonban bonyolult is, hiszen ahány megközelítés és személyiség, annyi felé töredezhetnek a folyamatok, ha nincs finomhangolás. Jó megoldás például az őszinte kommunikáció, vagy egy karrierprogram, ami jól strukturált.

Legyen szó bármilyen szektorról és szolgáltatásról, mindannyian különbözőek vagyunk: mi is, a United Call Centers dolgozói. Ügyfélszolgálatként, a contact centerek, call centerek világában számos újdonság hat ránk nap, mint nap, így volt időnk és lehetőségünk megtapasztalni, mi a jó csapatmunka pár igazán fontos ismérve.

Nyílt, őszinte és céltudatos kommunikáció:

Oszd meg, változtass, ötletelj, és mindig vállalj felelősséget. Mindannyian különbözően vagyunk, egyéniségek, és ezt tiszteletben kell tartani, ezért ne is hibáztassuk egymást. A közös cél nem véletlenül „közös”, mindenki beletesz valamit a csapatmunkába, legyen veterán kolléga, vagy frissen érkezett munkatárs.

Csapatkoordináció:

Jól meghatározott szerepek, határidők, precizitás, emlékeztetők, hasznos meetingek – ha ezekhez tartjátok magatokat és el is várjátok egymástól, jó az irány. Ha te vagy a csoportvezető, mindig légy felkészült, de ha nem, akkor még az is válhat belőled.

Elköteleződés, avagy egyfelé evezünk:

Van feladat, amit kirázol a kisujjadból, de olyan is akad, amit nem igazán érzel sajátodnak – de egy olyan környezetben, és csapatban, ahol megvalósíthatod önmagad, ahol egyéniségként lehetsz fontos alkotóelem (a UCC-s dolgozók szerencsére ezt elmondhatják magukról, hála a karrierprogramnak), ott minden könnyebben megy. Multidimenzionális ügyfélszolgálat vagyunk, rengeteg ügyféllel, több szektorban, így ez is tapasztalat.

Ha együtt dolgozunk, akkor érzed, mit jelent az, ha valaki UCC-s, de ha még nem vagy csapatunk tagja, kattints ide. Ha pedig kiegészítenéd a csapatmunkáról szóló részt, légy a csoportvezetőnk a United Call Centersnél.