Vezetői szerepkörök

United Call Centers Magyarország

A UCC vezetősége a közvetlenség, transzparencia, őszinteség, és asszertív kommunikáció jegyében végzi munkáját. Üzleti modellünk támogatására ezt a bizalmas, pozitív légkört találtuk legalkalmasabbnak, célunk hogy minden munkatársunk jól érezze magát a UCC-nél. Szervezeti hierarchiánk az alábbiak szerint épül fel.

Tulajdonosok

A UCC tulajdonosai maguk is sikeres Call Center szakértőként kezdték pályájukat, több mint 20 év tapasztalattal a hátuk mögött tudják milyen irányelvek mentén lehet sikeres contact center vállalatot kialakítani. Felismerték az egyéni és csoportos motiváció stratégiai jelentőségét, ennek hatására alakították ki a UCC vezetőivel karöltve irányelveinket, melyek iránytűként szolgálnak a vállalat dolgozói és Partnerei számára.

Ügyvezetők

Ügyvezető igazgatóink feladata a vállalat stratégiájának és víziójának kialakítása, pénzügyi és értékesítési divízóinak vezetése. Kiemelten fontos a vállalat társosztályai közötti szinergiák feltérképezése, és a hatékony munkavégzés biztosítása a cégcsoport minden szintjén.

Igazgatók, divízióvezetők

Igazgatóink a szolgáltatási, jogi, kommunikációs, és személyügyi folyamatok irányításával látják el napi teendőiket. Elsődleges kapcsolattartóként szolgálnak a vállalat és a Partnerek felé, és a társosztályok felelős vezetőiként biztosítják a hatékony és pontos munkavégzést. A napi szintű kommunikáció során mind vállalati, mind Partneri oldalon elsőszámú eszkalációs pontként szolgálnak.

Szolgáltatásvezetők

A UCC számos különböző iparágban, több mint 24 aktív hazai és nemzetközi Partnert támogat. A napi szintű munkaszervezés tevékeny támogatása érdekében szolgáltatásvezetőket jelöltünk ki. Ezen szakértő vezetőink a folyamatok teljeskörű, beható ismerete mellett közvetlen kapcsolódási pontot képeznek mind a vezetőség, mind az operátorok, mind a back office között.

Csoportvezetők

A csoportvezetők élőben nyomonkövetik az operátorok munkavégzését, azonnali támogatást nyújtva bármilyen kérdés esetén. Proaktív, hatékony szemlélettel, gyorsan és dinamikusan támogatják a biztonságos, kiszámítható folyamatokat. A munkatársaink motivációjában, képzésében kulcsfontosságú szerepet töltenek be.

Call Center Operátorok

Munkatársaink értékesítési és ügyféltámogatási feladatokkal segítik Partnereink ügyfeleit. Számos iparágban, így az autóiparban, energiaiparban, pénzügy, FMCG, eCommerce, és egészségügy területén nyújtanak kimagasló minőségű támogatást. Telefonon, emailben, és social medián keresztül, ügyfélközpontú, segítőkész hozzáállás birtokában segítik Partnereink vásárlóit és ügyfeleit.