Digital Solutions Architect

Társaságunkról:

A UCC a BPO szektor egyik meghatározó nemzetközi szolgáltatója, amely komplex üzleti folyamatokat támogat világszerte. Vállalatunk kiemelkedő szakmai háttérrel, elismerésekben részesült technológiai megoldásokkal és kiterjedt operatív kapacitással segíti ügyfeleit a hatékonyság növelésében és a digitális transzformációban.

Megbízóink között a világ vezető márkái szerepelnek, akikkel hosszú távú, stratégiai partnerségben dolgozunk együtt – üzleti folyamatok automatizálása, mesterséges intelligenciára épülő szolgáltatások és ügyfélkapcsolati rendszerek fejlesztése terén.

A pozíció elsődleges célja az ügyféligények üzleti és technológiai szempontból történő feltérképezése, valamint ezek alapján testreszabott digitális szolgáltatások és megoldások megtervezése. A feladat magában foglalja a fejlesztések szakmai előkészítését, azok megvalósításának támogatását és a kész megoldások ügyféloldali átadását – fókuszban a hosszú távú értékteremtésen és az ügyfélelégedettségen.

Feladataid lesznek:

  • Ügyféligények üzleti és technológiai szempontból történő feltérképezése, értelmezése
  • Testreszabott digitális megoldások és szolgáltatási koncepciók megtervezése
  • A megvalósításhoz szükséges fejlesztési irányok és feladatok strukturált meghatározása
  • Szoros együttműködés a fejlesztési, UX és technológiai csapatokkal a kivitelezés során
  • A szolgáltatások, funkciók és megoldások ügyféloldali bemutatása és átadása
  • Új technológiai lehetőségek, szolgáltatásbővítések proaktív prezentálása az ügyfelek számára
  • Projektállapotok, prioritások és eredmények folyamatos nyomon követése és kommunikációja
  • Ügyféltapasztalat fejlesztésére irányuló javaslatok kidolgozása és visszacsatolások kezelése

Elvárások:

  • Legalább 1 év tapasztalat B2B ügyfélmenedzsmentben vagy technológiai projektmenedzsmentben
  • Jártasság üzleti igények technológiai megoldásokká történő lefordításában
  • Erős digitális szolgáltatási és termékismereti háttér, valamint rendszerben való gondolkodás
  • Képesség önállóan komplex megoldások megtervezésére és strukturált bemutatására
  • Nemzetközi működéshez kapcsolódó szakmai standardok és irányelvek ismerete (pl. ITIL, ISO 27001, GDPR vagy hasonló)
  • Adminisztrációs és projektmenedzsment eszközök magabiztos használata (pl. Jira, Confluence, Trello, Asana vagy hasonló)
  • Kiváló kommunikációs készség, ügyfélcentrikus gondolkodás
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • Előnyt jelent: tapasztalat szoftverfejlesztési projektekkel, SaaS/AI-alapú megoldásokkal, UX vagy digitális termékmenedzsmenttel kapcsolatos ismeretek

Jelentkezés: Ha szeretnél digitális márkákat építeni, valódi hatással lenni kampányokra és webes megjelenésekre jelentkezz az űrlapon.

    Jelentkezés

    Név *

    Lakhely *

    Telefonszám *

    E-mail cím *

    Születési idő *

    Legmagasabb iskolai végzettség *

    Nyelvismeret *


    Rendelkezik call centeres tapasztalattal? *

    CV feltöltés (nem kötelező) [doc|docx|pdf - Max:25MB]