Digital Growth & Solutions Manager

Társaságunkról:

A UCC a BPO szektor egyik meghatározó nemzetközi szolgáltatója, amely komplex üzleti folyamatokat támogat világszerte. Vállalatunk kiemelkedő szakmai háttérrel, elismerésekben részesült technológiai megoldásokkal és kiterjedt operatív kapacitással segíti ügyfeleit a hatékonyság növelésében és a digitális transzformációban.

Megbízóink között a világ vezető márkái szerepelnek, akikkel hosszú távú, stratégiai partnerségben dolgozunk együtt – üzleti folyamatok automatizálása, mesterséges intelligenciára épülő szolgáltatások és ügyfélkapcsolati rendszerek fejlesztése terén.

A tárgyi hirdetéssel Digital Growth & Solutions Manager kollégát keresünk, aki kulcsszerepet vállal a stratégiai B2B értékesítési célok biztosításában, arculatépítésben, GTM és marketing stratégiák megtervezésében és kivitelezésének menedzsmentjében.

Feladataid lesznek:

  • A UCC technológiai szolgáltatásainak piacra viteli stratégiájának megtervezése és végrehajtása (go-to-market planning)
  • Márkapozicionálás és üzenetstratégia kialakítása különböző célcsoportokra szabva (szektor, ügyféltípus, igényszint szerint)
  • A szolgáltatási portfólióhoz kapcsolódó értékesítési célok támogatása és kiszolgálása marketing- és kommunikációs eszközökkel
  • Értékajánlatok (value proposition) megfogalmazása a termék/szolgáltatás technikai és üzleti előnyeinek kiemelésével
  • Új szolgáltatások piaci bevezetésének komplett koordinálása: célcsoport-meghatározás, csatornaválasztás, launch-kampányok
  • Sales enablement anyagok (bemutatók, one-pagerek, pitch deckek, esettanulmányok) megtervezése és kivitelezése
  • Szoros együttműködés az üzletfejlesztési, technikai és operatív csapatokkal – a megvalósítás folyamatos támogatása
  • Kampányok teljesítményének monitorozása, visszacsatolások elemzése és beépítése a folyamatos optimalizálás érdekében
  • A marketing és sales aktivitások összehangolása a szolgáltatások üzleti céljai mentén (bevétel, növekedés, ügyfélszerzés)

 

Elvárások:

  • Bizonyított tapasztalat digitális termékek bevezetésében és pozicionálásában, különös tekintettel marketingstratégiák és márkakommunikációs kampányok kialakítására és végrehajtására
  • Komplex webes tartalom- és kampánystratégiák tervezésében és menedzselésében szerzett tapasztalat, beleértve a márkaépítést és a célcsoport-specifikus kommunikáció kialakítását
  • Erős tartalmi és narratív gondolkodás: képesség üzleti és technológiai témák érthető, koherens és UX-központú kommunikációvá formálására
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt), amely biztosítja a nemzetközi ügyfelekkel és partnerekkel való hatékony együttműködést
  • Stratégiai gondolkodásmód, proaktivitás és önálló munkavégzés, kiegészítve digitális termékek és szolgáltatások működésének megértésével
  • Ügyfél- és értékvezérelt hozzáállás, fókuszban az üzleti célokat támogató digitális megoldásokkal

 

Előnyt jelent:

  • Tapasztalat B2B SaaS vagy AI-alapú termékek bevezetésében
  • CMS rendszerek,  SEO/SEM és kampányanalitika ismerete
  • Multinacionális ügyfélkörrel való együttműködés tapasztalata

Amit kínálunk:

  • Inspiráló, stratégiai gondolkodású csapat és kreatív munkakörnyezet
  • Részt vehetsz nemzetközi technológiai márkák digitális jelenlétének kialakításában
  • Rugalmas munkavégzés, home office lehetőség
  • Versenyképes juttatási csomag, hosszú távú szakmai fejlődési lehetőség

Jelentkezés: Ha szeretnél digitális márkákat építeni, valódi hatással lenni kampányokra és webes megjelenésekre jelentkezz az űrlapon.

    Jelentkezés

    Név *

    Lakhely *

    Telefonszám *

    E-mail cím *

    Születési idő *

    Legmagasabb iskolai végzettség *

    Nyelvismeret *


    Rendelkezik call centeres tapasztalattal? *

    CV feltöltés (nem kötelező) [doc|docx|pdf - Max:25MB]