Jog

A United Call Centers élen jár az online történő jogi ügyintézés támogatásában. A kis- és középvállalkozások számára jelentős megtakarítást jelenthet egy megbízható, tapasztalt partner a jogi ügyek intézésére mely a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a hét minden napján. A United Call Centers célja, hogy elősegítse partnerei megítélésének és ismertségének megerősítését, mely növeli a vállalkozás hatékonyságát és versenyképességét. Ennek érdekében telemarketing, telefonos értékesítés, portfólió kezelés, új ügyfelek számának növelése (lead generation), felhasználói elégedettségmérés, szerződéshosszabbítás lakossági és üzleti szegmensekben segítik a partnereinket a kimagasló ügyfélélmény maximalizálásával. Ezen szolgáltatásokon túlmenően a United Call Centers készen áll rugalmas, új szolgáltatások kialakítására melyek az ügyfél igényeit tökéletesen lefedő innovatív megoldásokat eredményeznek.

Az ergonómiailag és infrastruktúrálisan kiemelkedő minőségű contact center biztos hátteret képez a színvonalas szolgáltatások kialakításához és vezetéséhez. A telefonos ügyféltámogatás mellett email, közösségi média és bármilyen egyéb telekommunikációs csatorna támogatása magas színvonalon kivitelezhető. A biztonságos technológiai háttér lehetővé teszi az ügyfelekkel való kommunikáció zárt rendszerben történő rögzítését és ellenőrzését. A minőség záloga, hogy szolgáltatásainkat az ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszernek megfelelő környezetben, ennek szellemében és iránymutatásai alapján működtetjük. Partnereink egyöntetűen a United Call Centers tapasztalt, hozzáértő szemléletét és a contact center kialakításában szerzett szakértelmét visszhangozzák. Rugalmas munkaidős állásban dolgozó szakértőink a customer service területén szerzett sokéves tapasztalataikra építve magabiztosan, kiemelkedő odafigyeléssel nyújtanak sokrétű, összetett szolgáltatásokat.

Az online jogi ügyintézés mellett számos, különböző hátterű partnerünknek nyújtunk szolgáltatásokat kimagasló színvonalú ügyfélélmény biztosítása mellett. A United Call Centers örömmel dolgozik együtt ügyfeleivel az autóipar, távközlés, egészségügy, pénzügy, turizmus, szórakoztatóipar, energetika, és a piackutatás területén is. Szolgáltatásaink széles tárházában magabiztosan nyújtunk támogatást a bejövő és kimenő hívások kezelésében, lakossági, és üzleti szegmens ügyféltámogatásában, elégedettségi felmérés elvégzésében, és összetett telemarketing és közösségi média felügyeleti szolgáltatások terén. Partnereink bizalmát az SSC szektorban kimagasló minőségű, testreszabott megoldások kialakításával és felügyeletével nyertük el, melyet az ügyfélközpontú szemlélet és a vezetőség tapasztalata tesz sikeressé mindkét fél számára.