Hogyan működünk?
More than a Contact Center
Innovatív üzleti modell, csúcstechnológia és fenntartható működés kéz a kézben a legmagasabb szintű ügyfélélményért
A United Call Centers 2008 óta úttörőnek számít az otthoni munkavégzés integrációjában. Egyedi üzleti modellünk lehetővé teszi, hogy ügyfélszolgálati megoldásokat biztosítsunk minden kommunikációs csatornán a világ bármely országában, nyelvén és dialektusában, kitűnően képzett szakemberekkel, a legmodernebb technológiai támogatással.

At-home modell
A 2020 óta tartó globális COVID-19 pandémia nemzetközi szinten hozta testközelbe az otthoni munkavégzést gyakorlatilag minden olyan ágazatban és területen, ahol nem elengedhetetlen a közvetlen fizikai jelenlét. Az ügyfélszolgálatok szektorában nem számít új keletűnek ez a modell, hiszen a decentralizált, adaptív üzleti rendszer fontos feltétele minden olyan szolgáltatásnak, amelyeknek alapvető eleme a rugalmasság és a megbízók igényeihez való alkalmazkodóképesség, illetve a redundáns infrastruktúra, ami védett bármilyen környezeti hatással, áramkimaradással, hálózati problémákkal szemben.
A United Call Centers egyedülálló megközelítésének köszönhetően képesek vagyunk ügyféltámogatásra a világ bármely nyelvén, ezzel korlátlan távlatokat nyitva megbízóink előtt. Üzleti modellünk lehetőséget biztosít a legkiválóbb tehetségek, vagy a bizonyos okokból a munkaerőpiac peremére szorultak integrálására és alkalmazására, és lehetővé teszi az igazságosabb, fenntarthatóbb és biztonságosabb munkavégzést.
Irodai munkavégzés
A klasszikusnak számító irodai környezetben is megbízóink rendelkezésére állunk ügyfélszolgálati megoldásainkkal és további szolgáltatásainkkal. Kiemelkedő infrastrukturát biztosító irodákkal rendelkezünk Budapesten, Miskolcon és Debrecenben, teljeskörű adatbiztonság, tűz- és munkavédelmi feltételek mellett.
A United Call Centers rutinos szakemberekből álló tréning csapata gondoskodik az egyes kampányokhoz kapcsolódó szakmai ismeretek átadásáról, a leendő operátorok felkészítéséről, míg legmodernebb eszközöket felvonultató technológiai háttérünk a maximális adatbiztonságot és szolgáltatásaink folyamatosan magas színvonalát biztosítja.

Implementáció
Az at-home modell és az irodai munkavégzés szinergiája számos előnnyel jár együttműködéseink során. Azon túl, hogy képesek vagyunk a világ bármely nyelvének vagy dialektusának támogatására bármilyen iparágban, a legmodernebb infrastruktúrának köszönhetően a szolgáltatások implementációja is sokkal gyorsabb - globális merítéssel néhány nap alatt megtalálható a megfelelő csapat, így egy új kampány néhány hét alatt elindítható. A rugalmas működési modellnek köszönhetően akár a hét minden napján, napi 24 órában képesek vagyunk ügyfélszolgálati feladatok ellátására. A költséghatékonyságról hívásszám alapján meghatározott on-demand szolgáltatásaink gondoskodnak.
Környezeti hatások
A hibrid munkavégzés nemcsak a szolgáltatásokra, de környezetre is kedvező hatást gyakorol. Munkatársainknak nem kell naponta autóba ülniük vagy tömegközlekedést használniuk, így cégünk ökológiai lábnyoma, károsanyag kibocsátása jóval kisebb, mint egy hagyományos brick & mortar rendszerben dolgozó vállalkozásé. A United Call Centers elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás és a mindennapi környezettudatosság irányában, ezért folyamatosan törekszünk a szemléletformálásra mind munkatársaink, mind partnereink, ügyfeleink körében.