Energetika

A United Call Centers a hazai energetikai piac számos szereplőjének nyújt különféle magas színvonalú contact center szolgáltatást. Interjú kölcsönzés, telefonos értékesítés, követeléskezelés, adatkarbantartás, portfólió kezelés, piackutatás, személyes ügyfélszolgálat mind a kínált ügyféltámogatási és telemarketing megoldások közé tartoznak. A United Call Centers célja, hogy partnerei részére a hozzáadott értéken túl lehetőséget nyújtson a versenyképességük növelésére, maximális ügyfélelégedettség mellett akár rövid, akár hosszú távon. Partnereink a United Call Centers hozzáértését és az SSC szektorban nyújtott kimagasló minőségű szolgáltatásait választják annak érdekében, hogy testreszabott megoldást találjanak az ügyféltámogatás kihívásaira. A siker garanciája a tapasztalt, ügyfélközpontú szemlélettel rendelkező operátorok alkalmazása, és az ergonómiailag és infrastruktúrálisan kiemelkedő minőségű call center egység mely a szolgáltatást gerincét adja.

Az ISO 9001:2008 tanúsítvánnyal rendelkező United Call Centers az SSC ipar minden elvárásának megfelel. Ez a szabványos környezet szolgáltatásaink kiváló minőségének záloga, és lehetőséget biztosít bejövő és kimenő hívások kezelésére egy biztonságos, zárt rendszerben. A United Call Centers minden olyan humán és technológiai erőforrást biztosít ami szükséges a hívások rögzítéséhez, és minőségellenőrzéséhez ezáltal biztosítva a kiemelkedő ügyfélélményt melyet partnereink vevői tapasztalnak az általunk – de Ügyfeleink nevében nyújtott – szolgáltatásokon keresztül. Munkatársaink átfogó tapasztalattal rendelkeznek a különböző iparágak területén nyújtott call center szolgáltatások kialakításában és vezetésében, így az energetika mellett örömünkre szolgál, hogy a telekommunikáció, szórakoztatóipar, turizmus, autóipar, egészségügy, élelmiszeripar és pénzügy mellett sok más területen is megfelelünk ügyfeleink elvárásainak.

A United Call Centers élen kíván járni a technológiai újítások alkalmazásában is, ennek megfelelően szoftverfejlesztés, robotikus folyamatautomatizáció (Robotic Process Automation – RPA), adatbáziskarbantartás, és egyéni software igények megoldása is szerepel szolgáltatásaink között. A BPO iparban megszokott feladatok is elérhetőek: fogyasztói megkeresések kezelése, elégedettségi felmérés elkészítése, közösségi média üzenetek kezelése, ügyfélkör bővítése (lead generation), lakossági- és üzleti szegmens (B2C, B2B) támogatása egyaránt lehetséges. A telefonos ügyféltámogatáson túlmenően „omnichannel”, minden kommunikációs csatornát felvonultató összetett rendszer is kialakítható, beleértve a különböző közösségi média alkalmazásokat is. A United Call Centers képes egyetlen szolgáltatóként minden feladatot ellátni, ezáltal költséghatékonyabbá és egyszerűbbé téve a harmadik fél által nyújtott szolgáltatások alkalmazását.