United Call Centers

Élelmiszeripar

Napjainkban a fogyasztói igények és gyakran ismételt kérdések hatékony kezelése úgynevezett „omnichannel”, minden telekommunikációs csatornát felvonultató telefonközpontokban történik. A United Call Centers partnerei között a világ vezető élelmiszergyártó és forgalmazó cégei szerepelnek, és ezen globális ügyfelek részére kiemelten fontos a minőség telefonon és elektronikus úton érkező fogyasztói megkeresések színvonalas kezelése. A több évtizedes múltra visszatekintő contact center ipar legjobb gyakorlatait figyelembe véve nyújtunk szolgáltatásokat segítőkész, ügyfélközpontú munkatársakkal telefonon, emailben, és közösségi médián keresztül is. Célunk üzleti partnereink számára a folyamatos szolgáltatásfejlesztés, az ügyfélszolgálati költségek optimalizálása, és a partnereink versenyképességének biztosítása rövid- és hosszútávon egyaránt, a maximális ügyfélelegedettség elérése mellett.

Szolgáltatásaink között nem csak ügyfélszolgálat, de technikai segítségnyújtás, kimenő hívások indítása, ügyfél-elégedettségmérés és piackutatás is megtalálható. Ezen tevékenységek, beleértve az ügyfélkör bővítését (lead generation) lehetővé teszik partnereink hírnevének, megítélésének, ismertségének erősítését is. A United Call Centers minden, a szolgáltatás alapjául szolgáló emberi és technológiai erőforrást biztosít annak érdekében, hogy partnereink vevői maximálisan elégedettek legyenek az általunk – de Ügyfeleink nevében – nyújtott szolgáltatásokkal. Ennek részeként a Shared Services Center (SSC) iparágban elvárt minőségbiztosítási tanúsítványok (ISO 9001:2008) birtokában az ügyfélélmény állandó felügyelete garanciát nyújt a kimagasló ügyfélelégedettség biztosítására. Rugalmasan alkalmazkodunk partnereink folyamatosan változó igényeihez, és készen állunk testreszabott, a contact centerek között is innovatív megoldások kidolgozására.

Nemcsak az élelmiszeripar, de számos más ipari ágazat részére is színvonalas szolgáltatásokat biztosítunk. Az energetika, olajipar, szórakoztatóipar, turizmus, autóipar, egészségügy, és a pénzügy csupán egy részét képezi azoknak az átfogó, globális megoldásoknak amelyek miatt partnereink a United Call Centers szolgáltatásainak magas színvonalát visszhangozzák. Kimenő és bejövő hívások kezelése, kintlévőség kezelés, ügyféltoborzás ipari és lakossági szinten (B2B, B2C), piackutatás, Business Process Outsourcing (BPO), telesales, adatkarbantartás, ügyfélaktiválás, újraaktiválás, SSC szolgáltatások mind üzleti partnereink teljeskörű rendelkezésére állnak. Célkitűzésünk a technológiai újítások alkalmazása, így szoftverfejlesztés, folyamatok automatizálása, e-kereskedelem, és adatbázis kezelés terén megbízható társai vagyunk az Intelligens Folyamatautomatizáció (Intelligent Process Automation, iPA) iránt érdeklődő vállalkozásoknak.