Egyesül a Cloudagents és a United Call Centers

Egyesül a Cloudagents és a United Call Centers - UCC

Jelentős és várakozásokkal teli mérföldkőhöz érkeztek vállalataink. Örömünkre szolgál, hogy ügyfeleinket, munkatársainkat és minden érintettet tájékoztassunk a Cloudagents és a United Call Centers vállalatok 2019. május 1-én hatályba lépő összeolvadásáról.

Az egyesülés két olyan vállalatot érint, amelyek már ezer szállal kötődnek egymáshoz. Vállalataink sikeresen és hatékonyan dolgoztak együtt korábban is, és ezt a közös értékek, az azonos üzleti hitvallás tette lehetővé. Értékteremtő szemlélettel, tudásunk legjavát nyújtva, őszintén, a legkiválóbb szolgáltatásokat nyújtjuk ügyfeleinknek. Törekvéseinket a contact center iparággal kapcsolatos kutatások is alátámasztják. A közeljövőben a felhőalapú szolgáltatások, az automatizált és digitalis átalakulást segítő megoldások kerülnek előtérbe az outsourcing és ügyfélkezelő, ügyféltámogató szektorban.

Legfőbb értékünk a munkatársaink által képviselt szakértelem és elhivatottság, így a vállalatok egyesülésével lehetőségünk nyílik, hogy közös utakon, tapasztalataink és tudásunk egyesítésével értékeinket tovább gyarapítsuk. Biztosak vagyunk abban, hogy a Cloudagents és a United Call Centers összeolvadása új szintekre emeli, bővíti a contact center szolgáltatásaink palettáját.

Ennélfogva ügyfeleink számára a megszokott minőségű szolgáltatásokat immár átfogóbb megoldásokkal támogathatjuk, hiszen a vállalatok egyesülésével a közös tudás is bővül. Kiszélesedik a magasan képzett contact center szakértőink köre, sokrétű tapasztalataink egy irányba koncentrálódnak, a szinergiákat a lehető legmagasabb szinten kihasználva. Az értékesítésben és az üzleti folyamatok automatizálásában szerzett tudásunkat nemzetközi üzleti tapasztalatokkal rendelkező munkatársak, és különleges, otthoni munkavégzést támogató szolgáltatási megoldások gazdagítják. Ez teszi lehetővé, hogy ügyfeleinknek a továbbfejlesztett folyamataink által több lehetőséget adjunk versenyképességük megőrzésére. Biztosak vagyunk benne, hogy az új együttműködés valamennyi érintett fél számára jelentős hozzáadott értéket teremt.

Bár egy vállalatként, a United Call Centers, azaz a UCC égisze alatt folytatódik a megkezdett munka, ügyfeleink számára továbbra is a megszokott kapcsolódási pontok állnak rendelkezésre. A vezetőség változatlan marad, ahogyan a munkatársak is, így ugyanúgy folytatódhat a közös munka, ahogyan azt ügyfeleink eddig is napi szinten megszokhatták. Továbbá, minden elérhetőségünk változatlan marad, ahogyan irodáink is a megszokott módon állnak rendelkezésükre.

Amennyiben bármilyen kérdése merül fel a cégegyesülés, együttműködés által nyújtott lehetőségek kapcsán, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.

Cloudagents

A Cloudagents innovatív, felhőalapú contact center modelljével az utóbbi években a BPO iparág úttörőjévé vált. A 2008 óta működő Cloudagents számos iparágban dolgozott együtt partnereivel az ügyféltámogatás, a help-desk és technikai segítségnyújtás, valamint telesales területeken. A Cloudagents otthoni munkavégzést támogató modellje lehetővé teszi, hogy anyanyelvi szinten biztosítson többnyelvű szolgáltatásokat partnerei részére. Az úgynevezett “homesourcing” modellnek köszönhetően a Cloudagents rugalmas, az ügyfél igényeit tökéletesen lefedő szolgáltatásokat képes nyújtani. Ez, az innovációt támogató, otthoni dolgozókat alkalmazó modell biztosítja a partnerek részére a teljes körű testreszabhatóságot.

A Cloudagents jelentős szereplő a contact center iparban, melyet számos díj és elismerés tanúsít. A Cloudagents a Red Herring Europe Award nyertese 2015-ben, és a CEE Business Services Award jelöltje 2018-ban és 2019-ben. A Cloudagents modelljéből fakadó globális lefedettség teszi lehetővé, hogy a munkatársak a saját fejlesztésű felhőalapú rendszerek segítségével együtt dolgozhassanak az Egyesült Államokban, Európában és Ázsiában, támogatva és biztosítva a világ összes nyelvét. További információkért kérjük, látogasson el a vállalat weboldalára: www.cloudagents.com

United Call Centers

A United Call Centers több mint 20 év tapasztalattal rendelkező, elismert SSC és BPO, amely a legkorszerűbb technológiákat alkalmazva nyújt kiemelkedő szolgáltatásokat Partnereinek. A teljesség igénye nélkül, olyan iparágakban, mint a távközlés, energetika, közlekedés, biztosítás, IT és pénzügyi szolgáltatóipar. A kiemelkedően magas minőség és értékteremtés a United Call Centers alappillérei, üzleti tevekénységeikhez biztosítanak minden humán és tárgyi erőforrást. A United Call Centers saját fejlesztésű HR szolgáltatással és képzési centrummal is rendelkezik, amelyeket a piacon is értékesít. Szolgáltatásai között szerepel az értékesítés, amely az egyik legnagyobb kihívást jelentő elem a call center iparban.

A United Call Centers a contact center iparág legjobb gyakorlatait ötvözi forradalmi technológiai megoldásokkal és innovatív szolgáltatásokkal, úgymint a robotikus folyamatautomatizáció és virtuális, otthoni munkavégzésű operátorok. A United Call Centers egyesíti a flexibilis, innovatív KKV előnyeit, a nemzetközi szintű, nagyvállalati tudással, szakértő munkatársakkal, egyedi szolgáltatáscsomagot nyújtva ügyfelei részére. Az Év Felelős Foglalkoztatója, Pegazus díjas, Család-és Fogyatékosság-barát munkahely. További információkért kérjük, látogasson el a vállalat weboldalára: www.unitedcallcenters.hu

Szívélyes üdvözlettel,
Kerekes Zsolt
ügyvezető igazgató