Egészségügy

Az egészségügy területén kiemelkedően fontos a szolgáltatások kiszámítható, átlátható módon történő irányítása, és a precizitás az ügyfelekkel történő kapcsolattartás során. A United Call Centers legnagyobb megtiszteltetésére szolgál, hogy üzlettársai között tudhatja Magyarország vezető gyógyszerészeti és egészségügyi cégeit is. Az iparágban nélkülözhetetlen a szabványos minőségbiztosítási rendszerekkel ellenőrzött contact center infrastruktúra elérhetősége, és a United Call Centers minden tekintetben megfelel ezen célkitűzéseknek és elvárásoknak. Az ergonómiailag és infrastruktúrálisan kiemelkedő minőségű call center mely szolgáltatásaink gerincét képezi, a Shared Service Center (SSC) iparban elvárt biztonságos, redundáns informatikai és adatbiztonsági hálózattal rendelkezik. Szolgáltatásaink stabilitását minőségbiztosítás tanúsítvány (ISO 9001:2008) fémjelzi.

Az egészségügy területén nyújtott kiemelkedő minőségű szolgáltatásaink között szerepel orvosi vizsgálatokra időpontok foglalása, bejövő hívások kezelése, és műszaki meghibásodások rögzítése. A United Call Centers által biztosított szakértelem a munkatársaink ügyféltámogatásban szerzett tapasztalatain alapszik mely lehetővé teszi, hogy partnereink vevői maximálisan elégedettek legyenek az általunk – de Ügyfeleink nevében – nyújtott szolgáltatásokkal. Fokozott figyelemmel kísérjük végig a szolgáltatás életútját, és a kiemelkedő ügyfélélményt többek között a megfelelő operátorok kiválasztása, a bejövő hívások biztonságos, zárt rendszerben történő rögzítése és kiértékelése, és a szakértői vezetőség garantálja. A szolgáltatás kialakítása és irányítása szakértőink több évtizedes call center tapasztalatain nyugszik, lehetővé téve professzionális, nagy volumenű bejövő hívások kezelésére alkalmas rendszerek rentábilis üzemeltetését.

Az egészségügy kulcsfontosságú szereplőinek támogatásán túl a United Call Centers hatékony megoldásokat kínál más iparágak képviselői részére is. Szerviz és helpdesk üzemeltetés, ügyféltámogatás, telemarketing és értékesítési feladatok teljes körű ellátását biztosítjuk többek között az autóipar, élelmiszeripar, energetika, jog, olajipar, pénzügy, és a telekommunikáció globális szereplőinek. Munkatársaink felkészültsége kiemelkedő ügyfélélményt és sikeres értékesítést tesz lehetővé, növelve ügyfeleink hatékonyságát és biztosítva a versenyképessüget az adott ipari szektorban. Ezt elősegítheti például az ügyfélszolgálati megoldások költségeinek optimalizálása, és a folyamatos-szolgáltatásfejlesztési szemlélet mellyel ügyfeleink részére hozzáadott-értéket képviselő, innovatív megoldásokat kínálunk. Célunk, hogy a partnereink számára folyamatosan növeljük a szolgáltatás hatékonyságát, mely ügyfeleink elismertségének megerősítését is eredményezi rövid és hosszútávon egyaránt.