United Call Centers

Cégünkről

A United Call Centers minőségi szolgáltatást nyújt Partnerei részére az ügyfélszolgálat, az ügyfélkezelés, az értékesítés, illetve az ezekhez kapcsolódó üzleti tevékenységek területein, valamint magas színvonalon biztosít minden ehhez szükséges humán és tárgyi erőforrást.

Rugalmasan alkalmazkodunk Partnereink folyamatosan változó igényeihez. Célunk, hogy tevékenységünk által partnereink hatékonysága növekedjen, versenyképessége javuljon és vevőik maximálisan elégedettek legyenek az általunk – de Ügyfeleink nevében – nyújtott szolgáltatásokkal.

UCC - Szakértői csapat

Szakértői csapat

A United Call Centers legfontosabb célkitűzése a fenti tényezők és a vállalat ezen tevékenységre fordított anyagi eszközeinek felhasználása közötti hatékony egyensúly elérése. A vállalatokon belüli egyéni- és csoportérdekek útvesztőjében nagy segítséget jelenthet egy pártatlan, szakértőkből álló csapat.

UCC - Profit

A hatékonyság növelése

A United Call Centers kizárólag ügyfelei és azok vevői szempontjait és érdekeit szem előtt tartva nyújt az ügyfélszolgálati rendszerekbe történő befektetések optimalizálásához, ügyfél-elégedettség és gazdálkodási költségek javításához szükséges átfogó megoldást.

UCC - Call Center

Magas színvonal

A mai modern Contact Centerek, mint a United Call Centers is magas működési költségekkel operáló, komplex környezetet jelentenek. Minden vállalkozás célja, hogy a befektetéseiből a lehető legtöbbet profitáljon. A Management célja a költséghatékony és magas színvonalú működés, míg az alkalmazottak jó munkakörülmények között szeretnének dolgozni. Az Ügyfelek természetesen a legmagasabb szintű szolgáltatást várják el.

UCC - Átfogó megoldások

Átfogó megoldások

A United Call Centers ergonómiai és infrastrukturális szempontból minőségben kiváló, mennyiségben robusztus feladatok végrehajtására tervezett, hangrögzített munkaállomásokkal felszerelt Call Center egységgel rendelkezik, amely a legszélesebb skálájú ügyfélszolgálati tevékenységek megvalósítására lett kialakítva, így Ügyfeleink részére a lehető legrugalmasabb megoldást kínálja.

UCC - Globál C ENSZ tag

Cégünk a Global Compact tagja

Büszkék vagyunk arra, hogy tagjai lehetünk a Global Compact-nak, amely az ENSZ égisze alatt működő szervezet, 10 alapelve a korrupció elleni harc, az emberi jogok, és a megfelelő munkakörülmények biztosítása köré összpontosul. Az ENSZ áltat átvilágított vállalatként a United Call Centers mindent megtesz ezen alapelvek maradéktalan betartásáért.

UCC - NAV elismerés

Elismert szolgáltatás

Eredményeinket, folyamatos fejlődésünket, szolgáltatásaink kiváló minőségét és elismert üzleti etikánkat jól példázza, hogy az elmúlt években a NAV Észak-magyarországi Regionális Főigazgatósága és a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara együttműködésével összeállított TOP 100 kiadvány alapján tagjai lehetünk Borsod-Abaúj-Zemplén megye legjelentősebb vállalkozásainak. Rugalmasan alkalmazkodunk Partnereink folyamatosan változó igényeihez. Célunk, hogy tevékenységünk által partnereink hatékonysága növekedjen, versenyképessége javuljon és vevőik maximálisan elégedettek legyenek az általunk – de Ügyfeleink nevében – nyújtott szolgáltatásokkal.

UCC - Kiváló minőség

Kiváló minőség

UCC - ISO 9001Szolgáltatásaink kiváló minőségének záloga, hogy folyamatainkat az ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszer szerint működtetjük, tevékenységünket ennek szellemében és iránymutatásai alapján végezzük.

UCC - Kerekes Zsolt

Kerekes Zsolt

ügyvezető igazgató

UCC - Kozma Richárd

Kozma Richárd

operatív vezető