United Call Centers

Call Center Miskolc

Call Center Szolgáltatás Miskolc

Call Center Miskolc - Szolgáltatásbemutató

Egy ügyfélszolgálatot fenntartani sokszor jelentős költségekkel járhat és nem minden vállalat engedheti meg magának. Cégünk éppen ezért nyújt kiemelkedő Call Center szolgáltatást partnerei részére Miskolc városában.

Megfigyelhető tendencia, hogy ezen szegmensben jelentősen növekedett a proaktív ügyfélkapcsolatok ápolásának az igénye. A telefonos kommunikáción keresztül koncentráltabb ügyfélélményt, komplexebb hatást és ebből eredően az értékesítésben is növekedést érhetünk el. Amennyiben a telefon beszélgetést felkészült és tapasztalt munkatárs végzi, a kimenő hívások, az ügyfél-szolgálati tevékenységek és a telefonos értékesítések is (telesales) eredményesebben érik el a kitűzött céljaikat.

Mi is az a Call Center ? (röviden)

A Call Center egy vállalaton belüli - vagy kiszervezett - funkció, amelynek segítségével a szervezet nagyszámú telefonhívást képes hatékonyan kezelni. Magát azt a technikai eszközt, speciális telefonközpont-számítógép-szoftver rendszert is Call Centernek nevezzük, ami ezt a funkciót ellátja.

Bevételgenerálás

Egyre több vállalat ismeri fel, hogy minden egyes ügyfélkontaktust értékesítési szituációvá lehet alakítani. A mai call centerek rendelkeznek olyan technológiákkal, amelyek lényegesen megkönnyítik az ügyfélszolgálatos operátorok munkáját. Emellett értékesítési célú kimenő hívásokat is hatékonyabban lehet menedzselni egy call center segítségével.

Ügyfélmegtartás

A legtöbb iparágban éles a verseny, ebből adódóan az ügyfelek mára hozzászoktak a minőségi kiszolgáláshoz. Ma már azt is megkövetelik, hogy ők döntsék el, mikor és milyen eszközön keresztül lépjenek kapcsolatba az őket kiszolgáló vállalattal. A személyes felkeresés egyik formája lehet a call center, melyet az ügyfelek jobban preferálnak.

Call Center szoftver

A call center szoftverek a hívás- és ügyfélkezelés hatékonyságát növelik azzal, hogy az adatbevitelt megkönnyítő felületet adnak az operátorok, a feldolgozást megkönnyítő felületet pedig a vezetők kezébe. Képesek bejövő (pl. ügyfélszolgálat) és kimenő jellegű (pl. közvélemény-kutatás, termék vagy szolgáltatás reklámozása) feladatokat is ellátni.

Milyen előnyökkel jár, ha igénybe veszi a call center Miskolc szolgáltatásait?

  • Elkerülheti a költséges műszaki beruházásokat;
  • A megfelelő munkaerő felvételéről cégünk gondoskodik;
  • Nem kell technológiai és minőségbiztosítási feladatokat bevezetnie;
  • Magas szintű technikai felszereltségünk és képzett, tapasztalt munkatársaink az Ön segítségére lesznek!

A United Call Centers Kft. Debrecen, illetve Budapest városaiban is megtalálható.