United Call Centers

Autóipar

A United Call Centers a globális autóipar jelentős szereplőinek hazai érdekeltségeivel szoros kapcsolatban dolgozik együtt a felhasználói-élmény kiértékelése és az elégedettségmérés területén, illetve ún. „back office” tevékenységek megszervezésében. Ezen utóbbiak közé tartozik például a megvásárolt gépjárművek mellé járó tesztvezetés időpontjának regisztrálása, elégedettségi felmérés elvégzése a szervizekkel kapcsolatban, az adatkarbantartás, vagy akár a túlcsorduló, nagy mennyiségű bejövő hívások kezelése is. A United Call Centers által nyújtott szerviz illetve helpdesk üzemeltetés a cég kiemelkedő call center szolgáltatásai közé tartozik. Fontos szempont, hogy partnereinknek továbbadásra kerüljön az a hozzáadott érték, melyet a vállalat minőségi iránti elkötelezettsége biztosít mind ügyfeleink, mind munkavállalóink részére. Rugalmas munkaidős állásban dolgozó szakértőink a customer service területén szerzett sokéves tapasztalataikra építve magabiztosan, kiemelkedő odafigyeléssel nyújtanak sokrétű, összetett szolgáltatásokat.

Partnereink között megtalálhatóak többek között Magyarország vezető gépjárműgyártói, forgalmazói és a személygépjármű-javítás elismert hazai szakértői. A velünk dolgozó vállalatok egyöntetűen a United Call Centers hozzáértését és a szolgáltatás kiszervezése, azaz az outsourcing során tanúsított precíz, figyelmes hozzáállását visszhangozzák. A Shared Service Center (SSC) iparban elvárt minőségbiztosítási és szolgáltatásirányítási szabványok és folyamatoknak megfelelve ISO 9001:2008 tanúsítvánnyal rendelkező vállalatként célunk, hogy partnereink hatékonysága növekedjen, versenyképessége javuljon, és vevőik maximálisan elégedett legyenek az általunk – de Ügyfeleink nevében – nyújtott szolgáltatásokkal. Ezen magas színvonalú szolgáltatásokhoz cégünk minden szükséges humán és tárgyi erőforrást kiemelkedő szinten biztosít, melyeket ergonómiai és infrastrukturális szempontból minőségben kiváló Contact Center egységből irányítunk.

Az ügyféltámogatás szolgáltatáson túlmenően, a United Call Centers tapasztalattal bír a Call Center megoldások számos más, gyakorlatot és hozzáértést igénylő területén. Nem csak szerviz, helpdesk üzemeltetés hanem telemarketing szolgáltatások is szerepelnek megoldásaink között. Telefonos értékesítés, azaz telesales, kimenő és bejövő hívások kezelése, piackutatás, és az ügyfélkör bővítése (lead generating) is ügyfeleink hírnevének, megítélésének, ismertségének erősítését szolgálja. Az ehhez kapcsolódó tevékenységeink folyamatosan bővülnek, és termékértékesítés, konferencia résztvevőinek toborzása, időpont egyeztetés, vagy ügyfél-elégedettségi vizsgálatok egyaránt elérhetőek. Mindezek mellett a United Call Centers készen áll rugalmas, új szolgáltatások kialakítására melyek az ügyfél igényeit tökéletesen lefedő innovatív megoldásokat eredményeznek.