A hónap dolgozói - December

A United Call Centers elkötelezett híve a kollégák széles körű elismerésének. A partnereink maximális elégedettségének elérése mellett egyaránt fontosnak tartjuk kollégáink hatékony munkájának elismerését, így szeretnénk bemutatni nektek a decemberi hónapban kiemelkedő teljesítményt, és előremutató hozzáállást tanúsító munkatársainkat, ahogy az előző hónapban is.

Gratulálunk a decemberben elért kiemelkedő teljesítményükhöz, és a hónap dolgozója díj elnyeréséhez Eszternek és Ádámnak!

A következő sorokban olvashattok róluk, motivációjukról és eddigi útjukról a UCC-nél. 🙂

Kérlek, mutassátok be magatokat pár szóban!

Eszter: Eszter vagyok, Kazincbarcikán lakom a párommal. Szabadidőmben olvasok, zenét hallgatok, és kedvelt zenekaraim bakelit lemezeit kutatom az internet rengetegében.

Ádám: Sziasztok, Ádám vagyok. Miskolcon élek a családommal. Műszaki informatikus végzettséggel rendelkezem, de úgy érzem, hogy az értékesítésben ki tudok teljesedni. Szeretem az állatokat, jelenleg is egy cica gazdija vagyok.

Milyen út vezetett titeket a hónap dolgozója címig?

Eszter: Már 1,5 éve vagyok a UCC csapat tagja. Kis ideig kimenő hívásokat indítottam, majd pár hónap után bejövő vonalra helyeztek át. Szeretek ebben a csapatban dolgozni, mert szívesen segítünk egymásnak minden kampánnyal kapcsolatban. Nincs olyan kérdés, amire közösen ne találnánk választ, a legjobbak vagyunk. 🙂

Ádám: Közel egy éve csatlakoztam a UCC csapatához. Több kampányon is voltam már, többek között ez teszi változatossá a munkámat. A tréningek mellett napi szinten kapok visszajelzéseket az ügyfelektől, kollégáimtól és vezetőimtől, amelynek köszönhetően szakmailag sokat fejlődtem ez idő alatt.

Mi motivál téged a munkában?

Eszter: A motivációval kapcsolatban mondhatnék nagy szavakat, de nem megy. Ami igazán motivál, azt nem feltétlenül szeretném a nagy közönség elé tárni, de van, ami oda való, a szemek elé. Minden hívásértékelésem egyre jobb és jobb, ennek okán sok pozitív visszajelzést kapok. Nagyon szuper, amikor dicsérnek, de személy szerint kedvelem, ha a fejlesztendő területeimet is kiemelik, így felelhetek meg az elvárásoknak és csak így javulhat a munkám minősége.

Ádám: Az ügyfelektől és kollégáktól kapott pozitív visszajelzés az, ami a legjobban tud motiválni. Rendszeresen vannak versenyek, úgynevezett "játékok" cégen belül, amelyek szintén változatosabbá teszik a mindennapokat és kellő motivációt is biztosítanak számomra.

Még egyszer szeretnénk gratulálni kollégáinknak, így tovább, hajrá UCC! 🙂